35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
achter de kleine engelse aasfirma pukkabaits zit kev reynolds voor velen een onbekende kev heeft al enkele weken tijdens zijn tijd aan het water een live uitzending via webcam voor de mensen die het ook es willen zien en meeleven in het verhaal word het vangen of blanken doet kev op 21-22-23 oktober terug een sessie op een engels moeilijk water met de webcam erbij je kan ook alles vragen aan kev als er vragen zijn via een chatbox natuurlijk wel in het engels , hier heb je dan nog de link waar je alles kan volgen veel plezier ermee grtzzz http://www.facebook.com/...kabaits.com/tailscam.php |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
heb hem ook al in mijn favorieten staan, leuk maar wel alleen boven water is geen onderwatercam. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:heb hem ook al in mijn favorieten staan, leuk maar wel alleen boven water is geen onderwatercam. ik vind het niet zo erg dat er geen onderwaterbeelden zijn als je het engels begrijpt zit je soms krom van het lachen achter uw computer , je kan het trouwens niet al willen zien hé zijn al zo geen craks gelijk die van carpfeeling hé lol grtzz |
|
|
|
|
nog een kleine drie uur en we kunnen volgen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
lol : "A bad day at fishing is always better then a good day at work" Mooi die engelse humor |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
en gelijk hebben ze! |
|
|
|
|
|
en ze zitten al aan 114 vissen voor de geintresseerde , de zwaarste 21+lbs grtzz |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.