20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Ik gebruik alleen nog maar jrc haken. En of ze snel stomp raken? Geen idee want 99% na het vangen van een vis, doe ik er toch een nieuwe onderlijn aan |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Jarenlang de Kordahaken gebruikt,waren goed hoor,maar heb nu Nash Fang X en de Nash Fang Uni. Mooie vlijmscherpe haken.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
Ik vis nu ook met de Gardner Mugga. Bevalt me prima. Sterk en draait super in. Rustig drillen is wel een must, ze zijn vrij agresief. |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-6-2010(UTC) Berichten: 7
|
Die Mugga haken zijn er nu ook met coating, althans in Engeland. Ze worden daar covert mugga genoemd
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik vis met allround haken van cormoran nog nooit uitgebogen of afgebroken en ik ben er heel tevreden mee, alleen kan de haak soms nogal aggresief prikken |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:ik gebruik de mugga en talon tip van gardner super scherp en super draaiing Heb hier ooit een flinke partij Mugga's aangeschaft. Bevallen inderdaad erg goed. Moet er wel bij zeggen dat je ze met beleid moet gebruiken want ze zijn extreem agressief.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2010(UTC) Berichten: 106
|
ronpothuizen schreef:Jarenlang de Kordahaken gebruikt,waren goed hoor,maar heb nu Nash Fang X en de Nash Fang Uni. Mooie vlijmscherpe haken. Ja nash heeft hele sterke scherpe haken.mag ze zelf ook graag gebruiken Bewerkt door de gebruiker zondag 10 oktober 2010 23:22:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
red de boom,eet een bever |
|
|
|
|
Nash,korda en Pb hebben mij nog nooit in de steek gelaten dus vinf ik persoonlijk deze haken de beste |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Heb je de rest ook een kans gegeven?
|
|
|
|
|
zeker wel.maar deze sprongen er voor mij boven uit.er zullen ook best veel andere goede haken zijn maar dit is mijn persoonlijke voorkeur. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Probeer de nieuwe van Nash eens. Tophaken!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
welke nieuwe haken van nash heb je dan gekocht erwin.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Korda Kurve Shank blijft mijn topper!
Korda Wide Gape JRC Connect 2MBT PB No Escape PB Anti Eject Fox series 5 curved shank (ook die van owner)
zijn een beetje de haken die ik veel gebruik! |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-10-2010(UTC) Berichten: 10
|
Ikzelf gebruik bijna altijd de fox armapoint ssbb of ssbp. Geweldige haken. Eerst altijd met Wide Gape gevist, maar heb het idee dat die van fox langer scherp blijven.
groeten yannick |
Dream on, and catch youre dream! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ben blijkbaar de enigste hier die met Solar haken aan de slag is. Zowel de wide gape als de longshank van solar. Ijzersterke haken waarmee ik de zwaarste uithalen kan mee counteren. Nog nooit een uitgeplooide haak gehad, ondanks ik ze in maatje 8 of zelfs maatje 10 gebruik.
1 nadeel: ze zijn snel bot op hardeere ondergrond. Op die momenten schakel ik over naar de Ashima C887 of C420 in maatje 6-8.
Voor de chod gebruik ik voorlopig nog de Choddy van Korda, maar ben op zoek naar een goede vervanger. Alleen nog maar omdat die maten van Korda steeds zo groot uitvallen ... en vind ze ook te zwak.
Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Haken die ik gebruik zijn: Pb super strong size 6 Fox sssp size 7 Fox ls size 8 -10
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ik vis eigenlijk alleen maar met hyabusa haken of hoe je het ook schrijven mag welke haken zouden jullie gbruiken op een rivier zoals de ijsel of de maas??ivm steenslag e.d. |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Hoi stefan, ik vis veel op de maas ik gebruik altijd (Ashima C887 Heavy Carp) maat 6, Sterke haak, erg scherp Mvg Ger Bewerkt door de gebruiker dinsdag 9 november 2010 21:28:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik zelf vis met de volgende haken:
- Korda Longshanks - gamakatsu supers camou
maatjes 6 of 8.
Verder vroeger veel gevist met Hayabusa, Gamakatsu G-carp en Fox widegapes
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.