CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Jeroen, mijn boot bleek lek te zijn bij het eitje, vandaar geen bereik. Ben naar Leon Bosveld zelf gegaan in Arnhem en hij heeft mij geweldig geholpen. Ik moet eerlijk zeggen lof voor die man en zijn liefde voor zijn vak. Ik heb nu een prima boot en hij heeft mij gezegd dat hij de dieptemeter kan uitbreiden en dat laat ik zeker doen. Afhankelijk wat er in de buurt staat is het bereik redelijk maar kan beter in mijn ogen.
maar de service aangaande de dreamcatcher is perfect in mijn ogen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Frank Penning schreef:toch mooi he jeroen hoe we dat voerplekje afromen in steeds een paar uurtjes... idd Komend weekend maar weer eens kijken Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 oktober 2010 19:26:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
De laatste is binnen. Dit jaar alleen maar graskarper weten te strikken. En dat is mooi, het is voor het eerst dat ik ze vang. Voor nu de hengels in het vet en twee stuks verbouwen, mooi klusje voor in de winter. De foto is gemaakt met de afstandbediening van me canon. Heeeeel handig! Volgende keer probeer ik het met me tenen^^ Tijd voor de sportschool dan maar weer. Tot volgend jaar. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
coatednuts schreef:De laatste is binnen. Dit jaar alleen maar graskarper weten te strikken. En dat is mooi, het is voor het eerst dat ik ze vang. Voor nu de hengels in het vet en twee stuks verbouwen, mooi klusje voor in de winter. De foto is gemaakt met de afstandbediening van me canon. Heeeeel handig! Volgende keer probeer ik het met me tenen^^ Tijd voor de sportschool dan maar weer. Tot volgend jaar. Stop je er nu al mee, oktober is nog jong en de temp is nog goed. Ik blijf sowieso tot half november doorvissen. Ik zou nog ff doorzetten als ik jou was |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
|
Hey, is dat nodig om me "ik ben aan het poepen hoofd" twee maal te laten zien^^ Ik stop er voorlopig mee omdat ik de graskarper nu wel ken en de kans groot is dat ik er nog meer van hetzelfde van vang. Bij Zunnebelt wisten ze me te vertellen dat het karperbestand waar ik vis 1(karper):100(graskarper) is... Ik kan een stugge volhouder zijn, maar nu ff niet. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 oktober 2010 18:21:02(UTC)
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
coatednuts schreef:Hey, is dat nodig om me "ik ben aan het poepen hoofd" twee maal te laten zien^^ Ik stop er voorlopig mee omdat ik de graskarper nu wel ken en de kans groot is dat ik er nog meer van hetzelfde van vang. Bij Zunnebelt wisten ze me te vertellen dat het karperbestand waar ik vis 1(karper):100(graskarper) is... Ik kan een stugge volhouder zijn, maar nu ff niet. vind het toch altijd knap dat iemand kan zeggen wat het bestand is van een water...... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Het blijft een schatting natuurlijk, maar ik denk dat dat wel redelijk in te schatten valt als je frequent een water bevist. Gezien mijn resultaten verbaasd het me niet. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 oktober 2010 21:12:16(UTC)
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
coatednuts je kan beter graskarper vangen dan slijmjurken................. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Mijn hengels zijn ook al opgeruimd seizoen is begonnen en 3 teams is behoorlijk veel... |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
euhh, mijn hengels komen nu pas een beetje tevoorschijn :-"
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
|
vannacht maar weer is proberen... 9 hengels ( we gaan met zijn 3en ) dus hopelijk zie ik in 2 maand ofzo weer is een vis haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
|
danku danku is voor mij een nieuw onbekend water dus we hopen dr maar het beste van |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
succes Lodewijk, dat de piepers :-({|= maar vaak mogen schreeuwen om aandacht....... |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
vang ze lodewijk, ben heel benieuwd..... als het weer mee zit ga ik dinsdag vissen......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 38
|
Ik had eergister nog een mooie spiegel!
|
|
|
|
|
mooie spiegel Ferdi................. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
mooie vis!!! ik vertrek zo voor een week na duitsland!!! werkze allemaal deze week:-" |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ehh.... bedankt Stefan.. Heel veel plezier en vangse in Duitsland!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
2 Nachtjes gezeten 1 vissie voor mij en 1 voor me maat |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.