45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
geur-vreters, in de zak van de schepnet.. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
even een kamille of lavendel zakje erin gedurende de winterperiode. En natuurlijk voor het opruimen gewoon goed schoonmaken in het water. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Spoel mijn net eens in de zoveel tijd uit met warm water en laat het dan drogen in de wind. Na iedere sessie als ik mijn net heb gebruikt spoel ik hem in het viswater en laat het drogen, daarna gaat hij in de stankzak en terug in de foudraal. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
Mijn netje hangt altijd aan de schutting [ bij de buren] bij de volgende sessie komt het eraf en bij thuiskomst weer lekker terug. ik ruik binnen dus nooit iets en de buurvrouw heeft nog niet geklaagd:-"
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
na een vis goed uitspoelen en thuis even uitleggen, het liefst met regen zoals al is aangegeven. als ie goed droog is weer in je foudraal stoppen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.