25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Heeft iemand suggesties voor het fris houden van je schepnet, weegnet en bewaarzak. Tot nu toe heb ik 2 ideeën: 1. Gewoon niks vangen 2. in een soppie laten weken. Die laatste lijkt me het meest logisch maar welke middelen zijn absoluut schadelijk of maakt het niks uit wat je gebruikt, als je alles maar goed uitspoeld? Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 oktober 2010 23:00:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
gewoon in je bus laten liggen |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gewoon goed uitspoelen! heb nooit ergens last van |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een hele goeie vraag Anne... Die van mij ruft ook een uur in de wind. Uitspoelen aan de waterkant en thuis even uithangen wil wel helpen maar zijn er meer tips?
|
|
|
|
|
stein jansen schreef:gewoon in je bus laten liggen zo jammer hé, en dat nog wel van een vismaatje haha Ik zal een googelen naar een milieu-vriendelijk wasmiddel... Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 oktober 2010 23:03:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
goed uitspoelen al aan de waterkant.
en wat ik vaak doe is net gewoon in de tuin ophangen, lekker in de wind, af en toe met tuinslang beetje nat maken en lekker laten uitwaaien werkt ook prima |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
als ik het een dag (of 2) ophang aan de waslijn is de geur er wel goed uit. natuurlijk blyft hij onaangenaam ruiken maar tog minder en als het regent, hang hem dan ook maar buiten! ;D |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
wellicht is een stinkbag een idee! of hem idd ff in het water schoonspoelen en hem dan in de wind laten wapperen!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
hij MOET juist naar vis ruiken 123 , me fleecejas zit nog steeds slijm op van me topper uit france, en wassen doe ik hem niet...mmjammiee bliss
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
stukkie pvc pijp en 2 afsluitbare doppies
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Ik heb de beste oplossing voor mij zelf dan. Ik ruik gewoon niets en als anderen zeggen man dat stinkt kan ik zeggen ruik niets |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Goed droog opbergen en de meeste stank is sowieso al verdwenen. Ik doe ze eens per jaar nog eens in de Biotex Droog opbergen is het belangrijkst, als het net niet droog is hang ik m thuis weer uit. Gr. Raymon
|
|
|
|
|
Dank u voor alle tips. Mijn vrouw is er erg blij mee |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Ik leg em buiten op het gras, liefst als het regent, totdat ie uitgestonken is. |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
coatednuts schreef:Ik leg em buiten op het gras, liefst als het regent, totdat ie uitgestonken is. is ongeveer hetzelfde als ik doe |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Daarom Coatednuts vang je zoveel graskarper! ze springen gewoon vanzelf in jouw naar grasgeurende net!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Haha, daar zeg je wat! |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
whahahhaahha tim die zit.....(karper) |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik gooi het net 1x per jaar in de wasmachine en laat de wasmachine zonder wasmiddelen op een graat of 60 draaien |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.