CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ok... het mag dan wel een karper forum zijn, maar hier kon ik niet omheen. Check dit filmpje maar eens. Dat is totaal andere koek dan onze eigen rode baarsjes...
Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 oktober 2010 17:18:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
heb ik al gezien er bestaat ook zon filmpje van een 500kg haai ofzo echt zot wat een vissen die vangen. 1 ding vraag ik my af... heeft die niet megaveel zeer aan zn kruis? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn droom nog wel om een keer te big game vissen!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mijne ook, ben alleen een paar keer geschrokken van de prijzen tijdens mijn vakantie in Costa Rica, Venezuela en Gran Canaria die ze vroegen als je voor 1dag zou gaan met zijn 2tjes...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ze vroegen in costa rica voor 2 personen 800 dollar voor 1 dag....... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja die prijzen idd! 8 jaar geleden was ik in Portugal en toen vroegen ze er ook een kleine 300 pleuries voor en uiteraard zonder vangstgarantie! ben toen maar gaan vissen op Triggerfish wat al een klein foruin kostte maar met vangstgarantie! en wat een ervaring! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 oktober 2010 22:22:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:tja die prijzen idd! 8 jaar geleden was ik in Portugal en toen vroegen ze er ook een kleine 300 pleuries voor en uiteraard zonder vangstgarantie! ben toen maar gaan vissen op Triggerfish wat al een klein foruin kostte maar met vangstgarantie! en wat een ervaring! vangstgarantie? kan je dan blyven vissen tot je een vis vangt? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
ja indd vangstgarantie vind ik wel een apparte garantie haha Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 oktober 2010 23:50:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
bliss lijk dan!!! geweldig toch bliss just_cuz_1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
echt mooi, vooral marlijn vissen lijkt me gaaf, mja ooit nog eens misschien |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
ze gebruiken levend aas :-$ |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Carp93 schreef:ze gebruiken levend aas :-$ boeie jij nooit dan |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Wat een vis zeg. Overlaatst een setje met afleveringen gezien van "River Monsters" dat wat ook indrukwekkend.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.