10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
Dat heb je op die cobri's, Frank. Kun jij niks aan doen Ik vang enkel snoekbaars, maar dat komt denk ik omdat ik vanuit de belly een shadje laat zwemmen. Op dit moment heb ik enkel tijd om er enkele uurtjes tussenuit te knijpen. Jammer van de mooie, beste, maand oktober, maar heb er wat moois voor terug gekregen |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je bent vader geworden Martijn?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ron en Lodewijk zou graag wel willen vissen(vissen) met julliegigglesmil gigglesmil , maar heb het druk met de nieuwe babykamer en de situatie hoe die nu is met de baby..... Heb op dit moment ook niet de motivatie en de gedachte om te gaan vissen, kan trouwens ook niet bij de visspullen de vliering staat helemaal vol gepropt door de verboowingen...... Aanstaande vrijdag weten we al weer wat meer, moeten dan weer voor een controle echo......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
geeft ook niet steef na dit seizoen komt dr ook vast wel weer een volgend seizoen he |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
zeker weten...... kan alleen nog maar beter gaan en worden............. maar dit jaar is nog niet om, wie weet kan het dit jaar nog..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Uiteraard Steef Baby comes first man Vissen kan altijd nog |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Erwin schreef:Je bent vader geworden Martijn? Yep, van een heerlijk ventje. Mijn vriendin hoopt alleen dat hij niet zo'n visfanaat wordt als ik. Die kans acht ik zeer klein |
|
|
|
|
|
Martijn gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, onze nieuwe aanwinst van onze verslaafde hobby.... Enne hoe heet de kleine.....? |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Van harte Martijn met de geboorte van je zoontje. Geniet er van voor je het weet lopen ze en zijn ze in de pubertijd. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gefeliciteerd martijn!! enne steef je weet me te vinden op cf en hyves dus ik zie het vanzelf wel! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Bedankt allemaal. @Steef: Hij heet Jesse Kyan. Jij ook veel succes met de zwangerschap, geboorte en alles eromheen. |
|
|
|
|
|
Dank je Martijn, leuke naam Jesse Kyan.... Ik heb nog ff de tijd, nog 16weken als de kleine zich daar aan houdt...... Eerst vrijdagochtend om 10.00uur de echo weer afwachten of dat wat ze gevonden hebben het zelfde is gebleven of verkleinerd of in het ergste geval gegroeid.... is weer een spannende tijd, maar we hebben alle 2 er een goed gevoel bij, mede dat er niks anders op de echo te zien is....
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Gefeliciteerd Martijn! Super. Weer een fanatieke karpervisser erbij!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Mijn eersten van oktober. Geen beren maar zeer welkom..... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 oktober 2010 14:29:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
|
Puntgave vissen! Goed bezig Jeroen!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
mooie vissen hoor!!met behulp van de voerboot?
hoe bevalt ie?! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Bedankt. Lijnen uitgevaren omdat het buiten werp bereik is dus met dank aan de voerboot. Boot bevalt prima. Bereik van de dieptemeter kan beter, maar daar wordt aan gewerkt. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 oktober 2010 21:32:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
toch mooi he jeroen hoe we dat voerplekje afromen in steeds een paar uurtjes...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jeroen L schreef:Bedankt. Lijnen uitgevaren omdat het buiten werp bereik is dus met dank aan de voerboot.
Boot bevalt prima. Bereik van de dieptemeter kan beter, maar daar wordt aan gewerkt. Versterker in laten bouwen heb ik bij de mijne ook laten doen dat scheelt een stuk |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mooie vissen vooral die 2e, heeft een mooie body! |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.