CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
wie gaat er na de beurs in assen
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
is die route berekend op lopen?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Nja ze is nog niet beter maar het kriebeld gewoon een beetje zegmaar Ben nog even aan dubben of k ga dan.. laat t nog wel ff weten |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
8 minuten is lopen volgens maps ja.
En laat het ons maar weten! Wij lopen zaterdag lekker rond.
|
|
|
|
|
Ik ga zondag, ik ga er voornamlijk heen om die lezing van martin post. Zijn articelen spreken mij ook altijd erg aan dus daarom ga ik de zondag.
roy
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Waarom spreken zijn lezingen ja zo aan Roy?
|
|
|
|
|
zijn visserij is voornamelijk target vissen en het is ook mijn doel om me hier in te gaan verbeteren natuurlijk, is het een harde visserij waarschijnlijks veel blanks maja als naar veel moeite je target hebt gevangen is dat natuurlijk een hele voldoenig. En als iemand die wel heel goed is in deze visserij(vind ik) altijd articelen hier over schrijft die mij wel trekken,en vervolgens een lezing gaat geven over zijn Nederlandse visserij op circuitwater. Dan lijkt mij dat wel mooi om daar bij te zijn.
Roy
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
moet helaas het hele weekend werken, kreeg geen vrij van mijn werk |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Er zijn vast al wel mensen geweest. Is het de moeite? |
|
|
|
|
|
ik ben er geweest en vond het erg mooi! Het was wel klein, maar er goed geregeld allemaal. Erg sfeervol!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
wie gaat er na de beurs in assen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.