Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-5-2020(UTC) Berichten: 4
|
Hallo allemaal, Ik had een pen setje gekregen voor mijn verjaardag, ben er toen mee gaan vissen en bijna een koi karper gevangen . Ik had hem niet gevangen omdat er iets mis was met de montage. is nu weer gefixt. maar tijdens het vissen is het ook echt de enige vis die ik tegen ben gekomen (behalve kikker visjes). dus vraag ik me af of ik iets verkeerd doe of is er iets anders aan de hand. ik heb gewoon het geen gedaan wat ze verteld hebben. misschien dat jullie nog tips hebben. met vriendelijke groet , Arthur.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: artje sande Hallo allemaal, Ik had een pen setje gekregen voor mijn verjaardag, ben er toen mee gaan vissen en bijna een koi karper gevangen . Ik had hem niet gevangen omdat er iets mis was met de montage. is nu weer gefixt. maar tijdens het vissen is het ook echt de enige vis die ik tegen ben gekomen (behalve kikker visjes). dus vraag ik me af of ik iets verkeerd doe of is er iets anders aan de hand. ik heb gewoon het geen gedaan wat ze verteld hebben. misschien dat jullie nog tips hebben. met vriendelijke groet , Arthur. [Hengelsport, honderd kilometer ver rijden om te gaan vissen, hoewel er vlak naast de deur een rivier vloeit waaruit je ook niets zou kunnen ophalen.]
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-3-2020(UTC) Berichten: 36
|
Even afwachten, de paai is nog niet over. Blijven proberen
|
|
|
|
|
Oké, zal vast nog wel een keer lukken. Bedankt voor de tip.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.