CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
Ook roof vissers hebben last van bij vangsten....
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Een lief knolletje op de chad.... edwinbaaijens heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk...dat is erg leuk op een chad!! Denk wel dat je een erg leuke dril hebt aan zo'n verticaal hengeltje! Ze trekken nou natuurlijk de havens in en zitten dicht op elkaar.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
mijn vismaat sloeg ooit eens een graskarper in de staart aan. (tijdens het verticalen) hij is werkelijk waar wel 40 min bezig geweest. toen de vis bij de boot was. schrok hij want zulke graskarpers had hij nog nooit gezien. en geloof mij, 30 ponders heeft hij al vaak gezien.
bij de boot ging trouwens de haak uit de vis.
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En wanneer je een karper op deze manier in de staart haakt weet je niet wat je meemaakt.....dan zijn ze niet te houden...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Niet vervelend. Een karper aan een shad. Ik denkt dat ze een stuk heftiger zijn tijdens een dril. Vooral aan een spinhengel
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
Ook roof vissers hebben last van bij vangsten....
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.