logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jeffrey_karpers  
#1 Gepost : zondag 9 juli 2017 10:31:05(UTC)
jeffrey_karpers


15 ponder

Lid sinds: 13-8-2012(UTC)
Berichten: 109

Goede dag karpervissers,

wie kan mij helpen met mijn vraag?

ik ga in augustus naar lac de villedon , alleen twijfel ik met wat voor boilies ik wil gaan vissen.
vang je er juist beter met zoete bollen of met krill- vis bollen

heeft iemand ervaring op villedon?


met vriendelijke groet,

jeffreyLike
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien !
Sponsor
bertkamp  
#2 Gepost : zondag 9 juli 2017 11:56:34(UTC)
bertkamp


25 ponder

Lid sinds: 15-7-2010(UTC)
Berichten: 405

Bedankjes: 4 keer
Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
Ik ken een paar jongens die hebben daar met strawberry-fish gevist.
l-o-r-e-n-z-o  
#3 Gepost : zondag 9 juli 2017 19:00:44(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Die strawberry's waren zo goed ze kregen ze niet opgevist https://www.2dehands.be/...-boillies-357524264.html .
Onder het motto domme vragen bestaan niet komt die wel héél dicht in de buurt .d'oh!

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 juli 2017 19:01:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ultegra  
#4 Gepost : maandag 10 juli 2017 13:59:03(UTC)
Ultegra


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 10-7-2017(UTC)
Berichten: 3

Bedankjes: 1 keer
Ha Jeffrey,

Ben zelf vorig jaar naar Villedon geweest en heb gevist vanaf stek 9. Wat ik gemerkt heb is dat het wat kleinere aas het daar over het algemeen wel erg goed doet. Op stek 8 zat er toen iemand te die met tijgernoten en kleine pellets er goed aan het vangen was. Hij zat in een week tijd op 52 vissen met als topper een schub van 24kg, alleen maakte hij wel 1 hele grote voerplek.

Ik zat zelf in 2 dagen al gelijk op 6 vissen en heb deze allemaal gevangen op tijgernoten! Hier had ik toen niet genoeg van bij me en moest overstappen op mijn boilies van proline (ik dacht de fish mango) en heb hier de rest van de week niets meer mee gevangen.

Mijn neef heeft de week erna ook op stek 9 gezeten en die had ook op de tijgernoten rond de 40 runs ook met als topper een vis van 23kg!

Het vervelende is dat er als het goed is geen tijgernoten meer gebruikt mogen worden en deze kunnen volgens mij alleen nog bij hun in de shop gekocht kunnen worden en dat is niet goedkoop!

Als ik terug zou gaan zou ik mischien voor een kleine boilie kiezen in de vorm van bv gecrushte tijgers ofzo en een hoop hennep.

Ik hoop dat je er iets mee kanLike

gr
Danny
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.