Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-5-2017(UTC) Berichten: 6
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Ook nu weer een mooi visje. En zo te zien ben je daar blijer mee dan de vorige. 😀😀 Maar er is al een rubriek "vangst meldingen Mei" Het is overzichtelijker als je daar je vangsten in vermeld. Nu moeten we telkens wisselen van topic, dus als je nog zit te vissen..... en het is even rustig......en je verveelt je een beetje......zou je jouw vangsten daar naar toe kunnen verplaatsen. Maar het blijven evengoed mooie vissen.(ook als je ze niet verplaatst 😀 Ps Zie daar een auto staan met Duits kenteken, ik weet nier of je dan de Nederlandse tekst kunt lezen, best mogelijk dat je Nederlander bent. Maar toch even een stukje service via Google translateur 😀 DUITS Wieder einmal ein schöner Fisch. Und so sieht man dort glückliche Note als die letzten. 😀😀 Aber es gibt einen Punkt „Fang berichtet Mei“ Es ist einfacher, wenn Sie in Ihrem Fang erwähnen. Nun müssen wir immer Thema ändern, wenn Sie also noch Angeln sind ..... und es ist ruhig ...... und du bist ein wenig gelangweilt ...... Sie würde es Ihr zu fangen bewegen kann. Aber gerade bleiben auch schöne Fische. (Auch wenn Sie sie bewegen sich nicht 😀Knipoog 😀😀😀 Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 mei 2017 11:23:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
😰 als ik die "vertaalde" tekst nalees, geloof ik dat u de Nederlandse tekst beter begrijpt dan die in het Duits. 😰 😡😡 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Quote:Zie daar een auto staan met Duits kenteken Belgisch. Even naar de Hans Anders Harry.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
En ik gok van rond Antwerpen :-) Woon er ook in de buurt en in die streek hebben ze de eigenschap de achternaam eerst te zetten. Leuk weetje voor wie daar in geintereseerd is.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: edwin En ik gok van rond Antwerpen :-) Woon er ook in de buurt en in die streek hebben ze de eigenschap de achternaam eerst te zetten. Leuk weetje voor wie daar in geintereseerd is. Ben van de streek rond Geraardsbergen 😉
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: De Vos Manuel Eerst geschreven door: edwin En ik gok van rond Antwerpen :-) Woon er ook in de buurt en in die streek hebben ze de eigenschap de achternaam eerst te zetten. Leuk weetje voor wie daar in geintereseerd is. Ben van de streek rond Geraardsbergen 😉 Dit forum is voor mij nog wat nieuw , sorry als ik eens iets plaats op de verkeerde pagina jongens !
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Eerst geschreven door: De Vos Manuel Eerst geschreven door: edwin En ik gok van rond Antwerpen :-) Woon er ook in de buurt en in die streek hebben ze de eigenschap de achternaam eerst te zetten. Leuk weetje voor wie daar in geintereseerd is. Ben van de streek rond Geraardsbergen 😉 Had de info van iemand die in beveren woonde, was dus niet correct :-) Zwemmen wel leuke vissen bij jullie in de buurt zeg! ps: Kom zelf van net boven Zelzate
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: edwin Eerst geschreven door: De Vos Manuel Eerst geschreven door: edwin En ik gok van rond Antwerpen :-) Woon er ook in de buurt en in die streek hebben ze de eigenschap de achternaam eerst te zetten. Leuk weetje voor wie daar in geintereseerd is. Ben van de streek rond Geraardsbergen 😉 Had de info van iemand die in beveren woonde, was dus niet correct :-) Zwemmen wel leuke vissen bij jullie in de buurt zeg! ps: Kom zelf van net boven Zelzate Zelzate ongv 45 min van bij ons , er is ook heel wat viswater in onze streek !
|
|
|
|
|
Sorry hoor maar ik zag een wit nummerbord en een Opel, vandaar dat ik voor 100% op Duits ging.😜 Manuel het was ook geen verwijt, maar meer een opmerking voor de volgende reeks vissen van jou.😀 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.