Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-1-2017(UTC) Berichten: 6
Bedankjes: 4 keer
|
Dag iedereen, Ik ga mezelf even heel kort voorstellen. Ik ben een gekke Belg van 46 jaar, gehuwd en 3 kids. Ik ben met karpervissen begonnen toen ik een jaar of 17 was, een eeuwigheid geleden dus, door vooral het werk en de kids ben ik er dan op een jaar of 30 mee opgehouden en sinds een jaar of twee opnieuw begonnen. Het nodige materiaal terug aangeschaft en weg waren we. Gelukkig is 1 van de zonen ook zo gek als ik en gaan we meestal met z'n tweetjes aan het water zitten. Ik hou van de meer kortere sessies. Enerzijds door de thuisomstandigheden en anderzijds omdat ik in een bivvy echt niet tot het minste beetje kan rusten of slapen dus een weekend aan het water is een uitputtingsslag De hoofdreden dat ik herbegonnen ben met karpervissen is dankzij een stel vrienden die een dagje gingen forellen, ik ben toen maar mee gegaan maar eigenlijk was ik stiekem op karper aan het vissen en met succes...wat een dril met een lichte feederhengel maar heel leuk en zo ben ik dus opnieuw een karpergek... Of hoe het soms allemaal kan verlopen in een mensenleven...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Welkom op cf mede West Vlaming . Mvg Lorenzo
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-1-2017(UTC) Berichten: 6
Bedankjes: 4 keer
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
breur is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
griend is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
Jeroen84 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.