30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Ah tof! dan zal ik ook eens wat bestellen |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hoelang gaat het nog duren voordat besteld kan worden,ik kan niet wachten.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Helaas kunnen we daar nog geen definitief antwoord op geven. Er wordt gewerkt aan een nieuwe webshop en merchandise. Dat zal nog wel een tijdje duren. Maar we houden jullie op de hoogte!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-2-2015(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ondertussen is de shop online en heb ik de Chew on this hoodie binnen! Erg mooi ding, ik heb de groene gekozen in xxl, erg comfortabel ding, ik ben 1,96 lang en ca 110 kg en hij past prima. Het enige wat ik mis is een CF logo
|
Harmen Sleeuwenhoek is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Hey Harmen, daar kunnen we nog aan werken. Op de shirts is het logo op de mouw verwerkt, maar bij een hoodie is hier niet voor gekozen. Meer kleding is in ontwikkeling dus wie weet bedankt voor je feedback
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Best leuk die winactie!! Krijg alleen de heletijd een foutmelding op de Captcha? |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Wat voor foutmelding krijg je Jeroen?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.