Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-8-2016(UTC) Berichten: 3
|
Hoi,
Ik ben zelf A technisch. Maar is er toevallig iemand van jullie die weet hoe ik mijn nieuwe originele skarp s60 handzender kan verbinden met de ontvanger die reeds in de voerboot aanwezig is?
hoop graag wat te horen
groet Marco
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-4-2012(UTC) Berichten: 114
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Marco,
Ik denk dat je boot dan toch open moet en je op de oude ontvanger een knopje in moet gaan drukken of een contactje moet kortsluiten oid? Want daarmee zeg je tegen de ontvanger dat hij zich moet openstellen voor een "andere" handzender en dan kun je daarna de "bind" knop op je handzender indrukken en worden ze op elkaar vastgezet.
grt
Berry
|
|
|
|
|
thnx voor je reactie. Je hebt het over een bind knopje op de handzender. Maar waar kan ij die vinden dan?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hoi Marco Lees deze eens door en staat het er niet bij gewoon een paar mails versturen met je vraag naar berns voerboten of baitboats rotterdam ,fishfun .nl die verkopen de skarps er zal je vast iemand kunnen verder helpen . http://www.manualslib.co...92/Skarp-S60.html#manualMVG Lorenzo
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: mvdinter Hoi,
Ik ben zelf A technisch. Maar is er toevallig iemand van jullie die weet hoe ik mijn nieuwe originele skarp s60 handzender kan verbinden met de ontvanger die reeds in de voerboot aanwezig is?
hoop graag wat te horen
groet Marco Misschien een raar idee, maar wat dacht je ervan om degene die de zender verkocht heeft te contacten. PS: Gefeliciteerd met je allereerste bericht op het forum.
|
|
|
|
|
mensen bedankt voor jullie info. Heb net contact gehad met bait boats rotterdam. En de oplossing voor dit probleem is gevonden. Met dank aan de goede service van bait boats.
grtz Marco
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Misschien een idee om de oplossing hier te plaatsen? |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.