20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Gisteren even een door de weekse dag sessie kunnen doen. De zon kwam op en dacht dit word een mooie dag, alleen trok het al vrij snel dicht door de mist. Dat mocht de pret niet drukken om alleen aan het water te zijn. Er was de hele ochtend weinig teken van vis te zien, 's middags kwam de zon op en verplaatste ik 1 hengel naar het ondiepe gedeelte dat in de zon lag. Al vrij snel volgde er een aanbeet, gelijk de rig weer uitvaren en een aantrekkelijke mix van tijgernoten, gecrushte BNB boilies, BNB stickmix en BNB Liquid erbij. En weer binnen vijf minuten was het raak. Het ondiepe gedeelte leverde vijf vissen op en de diepte één vis. Al met al was het een geslaagde sessie alleen jammer dat de zes vissen brasems waren
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
BRASEM KONING |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
@jeroen84 er word binnen het team al gefluisterd dat ik dit jaar die titel binnen haal d
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 48 Locatie: Het gooi Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ach ja, je vangt tenminste wat en dat houd je bezig zodat de tijd snel gaat.
Ik heb de laatste tijd ook veel geblankt, hoort er bij.
|
michael is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Haha ja balen is dat. Naja tijd gaat altijd wel snel vind ik. Hoop vol gaan slapen balend wakker worden hoort bij het vissen(blanken). Vanavond 1 karper gevangen, erg mooie😃. foto's komen nog bij de vangst meldingen en een brasem die had weg mogen blijven maar er is iig vis actief☺. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 april 2016 22:30:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Eerst geschreven door: Roy Oostindien @jeroen84 er word binnen het team al gefluisterd dat ik dit jaar die titel binnen haal d Ach Roy als die tegelijk binnenkomt met de KARPER KONING TITEL is er niks aan de hand |
Pak een Bak!!
|
|
|
|
Nog twee weken, en dan knallen in Duitsland! Althans dat hoop ik, pioneren op een rivier! Tijdens het peilen en bekijken afgelopen weekend per toeval een controleur ontmoet. Deze beste man wist mij veel te vertellen dat er mooie vissen zwemmen en weinig gevist vanwege de scheepvaart. Dan gaan de belletjes toch rinkelen om het daar eens te proberen
|
|
|
|
|
Klinkt zeker niet verkeerd Roy! Succes bij de Oosterbuurtjes |
Pak een Bak!!
|
|
|
|
Had het beter operatie barbarossa kunnen noemen die mislukte ook. De rivier stroomde erg hard, lood "liep" constant vast tussen de stenen. Druk op zoek gegaan naar een rustig stuk, maar helaas! De oude armen waren niet te bereiken, de handdoek in de ring gegooid en huiswaarts gekeerd. Ik kom terug dat is zeker, zwaarder lood en niet na een langdurige regenperiode vanmorgen nog even gevist in een stadpark en een mooi spiegeltje gevangen, dat maakt het ploeteren weer goed.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: Roy Oostindien Nog twee weken, en dan knallen in Duitsland! Althans dat hoop ik, pioneren op een rivier! Tijdens het peilen en bekijken afgelopen weekend per toeval een controleur ontmoet. Deze beste man wist mij veel te vertellen dat er mooie vissen zwemmen en weinig gevist vanwege de scheepvaart. Dan gaan de belletjes toch rinkelen om het daar eens te proberen Ik begreep dat het in Duitsland meer is van "zwommen" omdat de vissen verplicht niet teruggezet mogen worden.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-2-2015(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Klopt maar daar houden maar weinigen zich aan is wat ik op het vliegvisforum heb gelezen.
|
Harmen Sleeuwenhoek is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Spanje wou toch ook die kant op? Slechte ontwikkelingen!
|
|
|
|
|
Duitse vissers komen wel meer in opstand tegen de regel ergens uit 1800. Spanje wil idd een wet aannemen dat niet inheemse vissoorten (karper, meerval etc etc) niet meer word terug gegooid en eventueel met chemicaliën word bestreden.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.