5 ponder Lid sinds: 13-4-2015(UTC) Berichten: 18
Bedankjes: 2 keer
|
hallo
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het water de vestigingen in ieper ? Ben namelijk aan het twijfelen om er vergunning te nemen. maar hierbij zit ik nog met enkele vragen .
Hoe is het bestand ? Wat is de topper van dit water ? Waar het best vissen eiland of menenpoort ? En zijn er niet teveel problemmen met vaste stekken en zo een zeikerds ?
mvg jordy
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
vroeger zat er naar't schijnt een redelijk bestand op met toch een aantal 15+ vissen. Eigen ervaring kan ik wel niet geven, heb er zelf nooit gevist, ook lang geleden dak ik er nog gewandeld heb ofzo. Er zaten toen idd vaak vissers naar die eilanden toe. En f*** dat vaste stekkengedoe, niet van aantrekken als het zo is. Zolang je niet doelbewust op iemand's voerplek vist doe je niets verkeerd
|
Flo is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Flo vroeger zat er naar't schijnt een redelijk bestand op met toch een aantal 15+ vissen. Eigen ervaring kan ik wel niet geven, heb er zelf nooit gevist, ook lang geleden dak ik er nog gewandeld heb ofzo. Er zaten toen idd vaak vissers naar die eilanden toe. En f*** dat vaste stekkengedoe, niet van aantrekken als het zo is. Zolang je niet doelbewust op iemand's voerplek vist doe je niets verkeerd Bedankt voor je reactie ! Ziet er wel super leuk water uit dus zal gewoon eens proberen . Laat hier wel weten hoe het ging .
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hoi Jordy Er zit een redelijk bestand tot vooraan de 20 kilo is wel geen al te makkelijk water ,als je aan de kant van de menenpoort wil vissen altyd eerst gaan peilen wat bij het zwembad is het er erg ondiep . Ik woon er op 10 min vandaan maar zou er niet willen vissen te druk en een paar vaste stek vissers ,ik dacht dat je vorig jaar 1 vast weekend in de maand mocht nachtvissen . Als dat dit jaar nog zo is weet ik niet ,als het heel warm is liggen de vissen soms boven aan dat afgesloten stuk voor het station dan heb je toch al een klein idee wat er op dat bepaald stuk zwemt . MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Hoi Jordy Er zit een redelijk bestand tot vooraan de 20 kilo is wel geen al te makkelijk water ,als je aan de kant van de menenpoort wil vissen altyd eerst gaan peilen wat bij het zwembad is het er erg ondiep . Ik woon er op 10 min vandaan maar zou er niet willen vissen te druk en een paar vaste stek vissers ,ik dacht dat je vorig jaar 1 vast weekend in de maand mocht nachtvissen . Als dat dit jaar nog zo is weet ik niet ,als het heel warm is liggen de vissen soms boven aan dat afgesloten stuk voor het station dan heb je toch al een klein idee wat er op dat bepaald stuk zwemt . MVG Lorenzo waar zit je het best aan de menenpoort (skatepark) Of aan de eilanden
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
De meeste zitten aan de kant van het restaurant het eilandje te vissen . Mvg Lorenzo
|
l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.