45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Was is mich das?? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Volgens mij begrijpen ze daar de benaming "kikkervisje" niet. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Volgens mij begrijpen ze daar de benaming "kikkervisje" niet. Harry, hier in deze streek noemen ze een kikkervisje ook een "dikkop" (wegens zijn dik kopje en kort staartje, ja ik heb het over het visje, niet over niks of iemand anders....)hihi Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 maart 2016 08:00:11(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Whitey, die naam kennen we hier ook. En we noemen hem om de zelfde reden dikkop. Soms, heel soms, geef ik die benaming ook wel aan iemand anders. Soms letterlijk, soms figuurlijk. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Whitey, die naam kennen we hier ook. En we noemen hem om de zelfde reden dikkop. Soms, heel soms, geef ik die benaming ook wel aan iemand anders. Soms letterlijk, soms figuurlijk. Harry, dit komt me heel herkennend over!🌞 |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hoe gaan we die onthaken Patrick . MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Hoe gaan we die onthaken Patrick . MVG Lorenzo Das wel een heel goede vraag! lijntje knip wordt dit gok ik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.