10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
beste medevisser, ik ga binnenkort vissen op de lot en zou graag stenen gebruiken ipv lood . nu ik heb dit zelf nog nooit geprobeerd, iemand ervaring met dit en die mij een beetje verder kan uitleggen hoe ge de steen vast zet ? heb al gezien met rekker en met ijzerdraad maar blijft dit dan ook daadwerkelijk zitten tot aanbeet ? groetjes Bewerkt door de gebruiker vrijdag 11 maart 2016 12:00:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Je moet ten eerste zorgen dat de wartel van de onderlijn vast in de safety clip zit, als de wartel losschiet tijdens een aanbeet blijft de steen vast zitten. Je kunt de steen bevestigen met ijzerdraad eventueel met een wartel maar ik gebruik liever reepjes fiets, bromfiets of scooter binnenband. Een beetje taps knippen, het smalle deel op de clip en dan de steen erin wurmen. Tail rubber heel losjes op de clip zodat het makkelijk losschiet. Uitleg door Piet Vogel inclusief het Bover boeien syteem:
|
bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
fietsband, paperclipje en klaar.. Paperclips is je warteltje, de rest spreekt voor zich . |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
remon v wanrooij is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Idd een dun strookje fiets binnenband. Bij de dril schiet de steen hier vrij snel uit.
|
ferenc is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Dank je wel allemaal het zal wel lukken nu
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Sven, ben je ondertussen geweest naar de Lot? Er staat bij mij binnenkort ook een Franse rivier op het programma en ik wou weten of dit systeem je goede ervaringen had opgeleverd. Bespaart me de aanschaf van 200g grippa's die ik anders toch amper zou gebruiken
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
|
|
|
|
|
ik vertrek pas 22 april flo , ben terug 1 mei :-)
zal u dan mijn ervaring delen of deze goed waren of niet :-)
greetz
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.