10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
afgelope weekend een bootje gaan bijhalen om wat op te vrolijken de schade viel al bij al goed mee , nu heb ik wel 2 volle avondjes bezig geweest deze tec7 vrij te maken op een weerstandje na dat moest vervangen worden is de boot bijna klaar , morgen nog de laatste keer vernis over zetten en terug in een zetten en hopelijk kan deze dit weekend al direct mee van slag gaan juist gaan halen in 2 gesneden mooi opgeschuurd bovenkant af eens alles werkt en volledig klaar is volgen er nog fotos
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Ziet er goed uit, heb je mooi gedaan die camouflage kleuren. Ben benieuwd naar het eindresultaat! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Goed bezig Swinne, Al ziet de plaatsing van de motoren er een beetje armoedig uit maar dat zal niet jouw verdienste zijn. Persoonlijk zou ik hiervoor een passend raamwerk gemaakt hebben. Maar hetgeen jij gedaan hebt ziet er professioneel uit. b |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
enkel aan e buitekant heb ik momenteel gewerkt , is zo gekocht geweest bij mijn weten nieuw maar is een overbrugging deze boot voor als ik mijn swa patat is helemaal onder handen ga nemen , dat ik nog een bootje heb he , eens swa klaar is gaat deze weg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
goed gedaan Swinne. Ziet er weer tip top uit, nu maar hopen dat het varen ook goed gaat. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooi bootje Swinne |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
thx mannekes , volgende puntje op de agenda zal mijn oude swa patat worden om gans aan te pakken maar denk dat dit nog even gaat duren om er aan te beginnen ga nog wat uitkijken naar een volledig nieuwe set up , zoals brushless watergekoelde motoren , nieuwe servos , assen .. binnenkant mooi opschuren nieuwe epoxylaag binnenin , buitenkant schuren spuiten , nieuwe leds en grootled licht erop ........ kortom volledige aanpak !
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Amai Swinne, ben zwaar onder de indruk! Echt NICE! |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
|
moest er iemand interesse hebben in camo paint jobke laat maar iets horen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik heb nog een bagagewagentje staan die wel een nieuw laagje verf kan gebruiken. Maar uitleg over hoe je het gedaan hebt is ook welkom
|
|
|
|
|
pm bertkamp b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.