5 ponder Lid sinds: 30-4-2014(UTC) Berichten: 25 Locatie: Doesburg Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo iedereen, Ik had even een vraagje over de hanger accessoires van solar en matrix. kunnen deze accessoires samen in elkaar gezet worden? dus bijvoorbeeld: - hockeystick Matrix - Kettinkje solar - hanger solar of een andere combinatie. mvg Rinus
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Wel Rinus, het is je geluksdag!
Ik zat een week geleden met dezelfde vraag toen ik te horen kreeg dat mijn bestelling van 3 Solar Pozi-Boss brackets niet meer te leveren was nadat ik ze besteld had. (ik had hier ondertussen al 2 kettingen en 2 heads liggen van Solar die reeds verzonden waren).
Op goed geluk maar voor de Matrix brackets gegaan en de Solar ketting kon ik er perfect op in draaien! Wel niet volledig, maar dit is voor mij persoonlijk verwaarloosbaar.
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-4-2014(UTC) Berichten: 25 Locatie: Doesburg Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Wat bedoel je met niet helemaal erin draaien? kan je daar een foto van in dit forum zetten?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoi Rinus,
Solar en Matrix zijn compatible met elkaar. Hun gebruiken net als veel andere merken een universele 2ba thread.
Gr. Tim,
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Rinus, hier is de gevraagde foto! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Hallo heren,
Ik ben toch voor de Ipro hockey stick met een kettinkje van solar gegaan.
Alsnog bedankt voor de informatie!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.