Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-1-2016(UTC) Berichten: 8
Bedankjes: 3 keer
|
Goedenavond Ik ben een beginner karper visser. En zoek goei vis water aan de kante van temse. Iemand plekjes?
Alvast bedankt
Mvg
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Tuningterror1 Goedenavond Ik ben een beginner karper visser. En zoek goei vis water aan de kante van temse. Iemand plekjes?
Alvast bedankt
Mvg De tip die ik je wil geven is: stel je misschien eerst es voor in de daartoe behorende topic, en misschien gaan we (de forumleden) u dan wel wat gunstiger gezind zijn, ik ken de buurt in Temse, mijn dochter woont in Bornem..................er is daar meer viswater dan...........ja wat zou ik nu zeggen? suc6 alvast! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Tuningterror1 Goedenavond Ik ben een beginner karper visser. En zoek goei vis water aan de kante van temse. Iemand plekjes?
Alvast bedankt
Mvg De tip die ik je wil geven is: stel je misschien eerst es voor in de daartoe behorende topic, en misschien gaan we (de forumleden) u dan wel wat gunstiger gezind zijn, ik ken de buurt in Temse, mijn dochter woont in Bornem..................er is daar meer viswater dan...........ja wat zou ik nu zeggen? suc6 alvast! Ik heb me zelf even voorgesteld. Mijn excuses dat ik dit nog niet gedaan heb. Bedankt voor de tip. Mvg
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Das geen enkel probleem.
Ken je Breeven in Bornem? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Das geen enkel probleem.
Ken je Breeven in Bornem? Ja dat ken ik. Zit daar nog veel vis op? Grts
|
|
|
|
|
Ik zie daar toch geregeld karpisten vissen, mooi water, mooie stekken, gewoon visverlof te koop bij de post.
Kijk es op de website van abc sportvissen op hun vislocaties, staat een link op hun website, en waters zijn geklasseerd per provincie.
Suc6 alvast!😊 |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Ik zie daar toch geregeld karpisten vissen, mooi water, mooie stekken, gewoon visverlof te koop bij de post.
Kijk es op de website van abc sportvissen op hun vislocaties, staat een link op hun website, en waters zijn geklasseerd per provincie.
Suc6 alvast!😊 Ok dank u zal ik zeker eens naar kijken! Bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.