Jay,
Ik kan je enkel mijn bevindingen vertellen over de Nanotec GT2 omdat ik die ook heb gekocht (baitboats Rotterdam)......en alweer verkocht, een tijd geleden werden die boten ook verkocht op een website van Alibaba....of zoiets, wees dus op je hoede... (ik heb hier eerder over geschreven in een andere post)
De boot zelf is groot, huge zeggen de Engelsen, en ook zwaar, eigenlijk log te noemen (daarom ook verkocht), de meegeleverde draagtas is enkel een doek met een rits aan de zijkant, nul komma nul bescherming dus, om de batterijen op te laden en of te vervangen dien je altijd het volledige bovengedeelte van de boot te verwijderen, niet erg zou je denken, doch de 2 lange bevestigings moeren zijn van kunststof (ziet er chroom uit op de foto's), en die dien je dan ook nog es vast te draaien op 2 ook alweer kunststof plastieken bouten die vast zijn aan de boot, volgens mij het eerste die gaat begeven!
De gewone meegeleverde batterijen passen niet eens helemaal in de houders in de boot (batt zijn er te groot voor), de lipo's die je voor 99 euro kan bijkopen, passen er wel in, dus zijn ze wel vooruitziend geweest naar de lipo's toe!
De (be)sturing van de boot is dan wel weer top, zelfs met 2a3 kg bollen erin, is snel en kan ook om zijn as draaien, vaart ook achteruit, ik heb er ook wel een 6 kanaals zender bijgekocht, hoever de boot kan varen kan ik je niet vertellen, het is geen 300 meter breed waar ik ga vissen, en daarbij, ik zou de boot niet eens zo ver meer zien.
Ook het uitzicht van de boot vind ik top, 2 verstralers vooraan en achteraan een batterij-indicator, en 1 hook-release, al vind ik de rig en lood in de laadbak leggen makkelijker.
Zeker geen slechte boot, maar heeft ook zijn voor en nadelen, zoals iedere boot trouwens.
Let wel: je gaat niet meer of minder vangen omdat je een dure of goedkope boot hebt, iedereen koopt volgens zijn budget en voorkeur(en).
Ik heb nu een Carplounge RT4, en ben er tot dusver heel tevreden over, Navigator en Maverick zijn ook wel aanraders.....en zo zullen er wel nog zijn....
suc6 alvast!
Bewerkt door de gebruiker donderdag 14 januari 2016 15:13:27(UTC)
| Reden: verbetering spelfout