5 ponder Lid sinds: 11-10-2015(UTC) Berichten: 15
Bedankjes: 9 keer
|
Dag CarpFeeling, Na een lange periode ben ik hier terug, sommige mensen zullen de naam carpbuddy nog herinneren andere dan weer niet. Voor degene die mij niet kennen zal ik even wat info over mezelf vertellen. Naam : Lorenzo Leeftijd : 25 jaar Afkomstig : Eeklo Ik was hoofdzakelijk gestopt wegens gezondheidsredenen, Ik heb er altijd enorm veel spijt van gehad en eerlijk gezegd ik kan het gewoon niet missen. De tijd aan het water waar ik rustig van werd of het enthousiasme wanneer je jou bieper hoort afgaan. Het nadeel is dat ik impulsief veel materiaal verkocht heb & weer opnieuw zal beginnen. Maar zelf bekijk ik het weer positief ondanks het weg gesmeten geld, Weet ik dat het karper hengelen mij toch enorm geraakt heeft & ik er nooit afscheid van kunnen nemen heb. PS : het account van carpbuddy kan ik nietmeer gebruiken aangezien mijn email gehackt is & ik het wachtwoord nietmeer weet. van de login vandaar dit nieuw account. Mvg Lorenzo Bewerkt door de gebruiker zondag 11 oktober 2015 12:08:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: unReal Dag CarpFeeling,
Na een lange periode ben ik hier terug, sommige mensen zullen de naam carpbuddy nog herinneren andere dan weer niet. Voor degene die mij niet kennen zal ik even wat info over mezelf vertellen.
Naam : Lorenzo Leeftijd : 25 jaar Afkomstig : Eeklo
Ik was hoofdzakelijk gestopt wegens gezondheidsredenen, Ik heb er altijd enorm veel spijt van gehad en eerlijk gezegd ik kan het gewoon niet missen. De tijd aan het water waar ik rustig van werd of het enthousiasme wanneer je jou bieper hoort afgaan. Het nadeel is dat ik impulsief veel materiaal verkocht heb & weer opnieuw zal beginnen. Maar zelf bekijk ik het weer positief ondanks het weg gesmeten geld, Weet ik dat het karper hengelen mij toch enorm geraakt heeft & ik er nooit afscheid van kunnen nemen heb.
PS : het account van carpbuddy kan ik nietmeer gebruiken aangezien mijn email gehad is & ik het wachtwoord nietmeer weet. vandaar dit nieuw account.
Mvg Lorenzo
Welkom terug vriend!! Lorenzo: stuur Erwin en of Edwin een pm om uw "oude" gebruikersnaam terug te krijgen, zal wel geen probleem zijn denk ik. Bewerkt door de gebruiker zondag 11 oktober 2015 12:03:38(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: unReal Dag CarpFeeling,
Na een lange periode ben ik hier terug, sommige mensen zullen de naam carpbuddy nog herinneren andere dan weer niet. Voor degene die mij niet kennen zal ik even wat info over mezelf vertellen.
Naam : Lorenzo Leeftijd : 25 jaar Afkomstig : Eeklo
Ik was hoofdzakelijk gestopt wegens gezondheidsredenen, Ik heb er altijd enorm veel spijt van gehad en eerlijk gezegd ik kan het gewoon niet missen. De tijd aan het water waar ik rustig van werd of het enthousiasme wanneer je jou bieper hoort afgaan. Het nadeel is dat ik impulsief veel materiaal verkocht heb & weer opnieuw zal beginnen. Maar zelf bekijk ik het weer positief ondanks het weg gesmeten geld, Weet ik dat het karper hengelen mij toch enorm geraakt heeft & ik er nooit afscheid van kunnen nemen heb.
PS : het account van carpbuddy kan ik nietmeer gebruiken aangezien mijn email gehad is & ik het wachtwoord nietmeer weet. vandaar dit nieuw account.
Mvg Lorenzo
Welkom terug vriend!! Lorenzo: stuur Erwin en of Edwin een pm om uw "oude" gebruikersnaam terug te krijgen, zal wel geen probleem zijn denk ik. Dag Whitey, Lang geleden maat Ohjah het account is het minste van mijn zorgen hoor, toch alles opnieuw aangemaakt Blij hier terug te zijn & de nieuwtjes te volgen na lange tijd.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
UnReal (zal wel niet echt waar zijn) oftewel Lorenzo welkom terug op het forum.
|
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
lol. Whitey schreef: Welkom terug vriend!! Lorenzo: stuur Erwin en of Edwin een pm om uw "oude" gebruikersnaam terug te krijgen, zal wel geen probleem zijn denk ik.Tik 'm aan! ZoZo Whitey je hebt aardig wat opgestoken van die oude hollander. Al moest je eerst niets van een hebben. Maar ik begrijp het wel hoor, Belgen onder elkaar, dan mag het wel. b |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO lol. Whitey schreef: Welkom terug vriend!! Lorenzo: stuur Erwin en of Edwin een pm om uw "oude" gebruikersnaam terug te krijgen, zal wel geen probleem zijn denk ik.Tik 'm aan! ZoZo Whitey je hebt aardig wat opgestoken van die oude hollander. Al moest je eerst niets van een hebben. Maar ik begrijp het wel hoor, Belgen onder elkaar, dan mag het wel. b Dag HarryO, Belgen onder elkaar altijd een feest é makker Leuk om jou terug te horen & nog altijd met dezelfde humor
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO lol. Whitey schreef: Welkom terug vriend!! Lorenzo: stuur Erwin en of Edwin een pm om uw "oude" gebruikersnaam terug te krijgen, zal wel geen probleem zijn denk ik.Tik 'm aan! ZoZo Whitey je hebt aardig wat opgestoken van die oude hollander. Al moest je eerst niets van een hebben. Maar ik begrijp het wel hoor, Belgen onder elkaar, dan mag het wel. b No comment, sometimes even better then any comment. Harry ....nu beter? Hihihi.....en oja....ik heb er meteen ook Lorenzo zijn vriendin bijgenomen. Bewerkt door de gebruiker zondag 11 oktober 2015 17:30:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Zooo zelfs voor mij is het een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest. ik dacht laat ik eens een kijkje nemen hoe het met de kerels gaat.. zat eerst dagelijks en zelfs uuuren op Carpfeeling, maar dat is al lang geleden. toevallig dat Lorenzo en ik vandaag weer eens een kijkje nemen op de pagina zo te lezen gaat het goed met jullie en dat is fijn om te horen!! b ik zal binnenkort ook weer vaker te horen zijn op deze pagina Grtjes Aaron |
|
Carpaco97 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom terug! |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
Jeroen84 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Carpaco97 Zooo zelfs voor mij is het een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest. ik dacht laat ik eens een kijkje nemen hoe het met de kerels gaat.. zat eerst dagelijks en zelfs uuuren op Carpfeeling, maar dat is al lang geleden. toevallig dat Lorenzo en ik vandaag weer eens een kijkje nemen op de pagina zo te lezen gaat het goed met jullie en dat is fijn om te horen!! b ik zal binnenkort ook weer vaker te horen zijn op deze pagina Grtjes Aaron Dat komt ervan als je teveel op "vrouwtjesjacht" bent hé.......dan vergeet je ons .....blij terug van je te horen Aaron! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom back op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Nico Binard Welkom back op CF! grtz Nico: was je in winter of zomerslaap? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Nico Binard Welkom back op CF! grtz Nico: was je in winter of zomerslaap? Nee nee Whitey, ben onlangs geopereerd en daarom meer bezig geweest met revalidatie dan met pc. Nu het wat beter gaat, eens wat achterstand inhalen. grtz |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Nico Binard Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Nico Binard Welkom back op CF! grtz Nico: was je in winter of zomerslaap? Nee nee Whitey, ben onlangs geopereerd en daarom meer bezig geweest met revalidatie dan met pc. Nu het wat beter gaat, eens wat achterstand inhalen. grtz Oeps, sorry voor het off-topic gaan, Suc6 Nico met de revalidatie! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Nico Binard Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Nico Binard Welkom back op CF! grtz Nico: was je in winter of zomerslaap? Nee nee Whitey, ben onlangs geopereerd en daarom meer bezig geweest met revalidatie dan met pc. Nu het wat beter gaat, eens wat achterstand inhalen. grtz Oeps, sorry voor het off-topic gaan, Suc6 Nico met de revalidatie! Thx Whitey Now back on-topic. grtz |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.