CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Fox Evo Ventec slaapzak.
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-10-2013(UTC) Berichten: 8
|
Fox EVO Ventec Lite slaapzak. De Evo Ven-Tec Lite is een slaapzak die comfortabel, waterdicht, licht, warm, admend en koel is. De zak bevat een off-set paneel constructie dat warmteverlies voorkomt. De slaapzak bevat interne en exterene tochtstrippen. 4-seizoenen slaapzak 210 x 100 cm afmetingen Waterdichte en ademende Ven-Tec buitenkant Off-set paneel constructie voorkomt warmteverlies door overlappende naden Ultrazachte polyester voering Basis van versterkt 420 Denier Oxford nylon Elastieken hoes aan boven- en onderkant met centrale bedchair bevestiging Heavy duty anti-snag strips Interne en externe anti-tocht strippen Dubbele 10mm quick release ritsen Inclusief compressie zak Transportformaat 48 x 32 cm Transportgewicht 3.25 kg Ik heb deze slaapzak 1x gebruikt en ik verkoop hem aangezien hij niet aansluit op mijn bedchair en ik dit een vereiste vind. Eigen fout bij aankoop geweest, nu een ander type Fox slaapzak. Dit aangezien het superieure kwaliteit en comfort is. Vraagprijs € 80,- (excl. eventuele verzendkosten a € 6.95).
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Fox Evo Ventec slaapzak.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.