PatricS
Het is alsof ik mijzelf hoor praten.
Ook met goedkopere spullen kun je veel vis plezier beleven.
Karpervissen is geen elite sport, al zou je het soms wel denken uit de antwoorden die hier gegeven worden.
FF voor de duidelijkheid en ik heb het al vaker hier geschreven, als je de middelen hebt en je vind iets mooier of beter
dan mag je het van mij gerust kopen, daar heb ik geen enkele moeite mee.
Maar ook bij de duurdere bootjes kun je ellende verwachten.
Ikzelf heb een viper icon. toch geen goedkoop bootje zou ik zeggen. Wel tweede hands gekocht maar dat mag geen verschil maken.
Toevallig kan ik veel zelf oplossen, dus gelukkig geen dure reparatie kosten, moest ik elke keer, wanneer er iets stuk was het bootje opsturen, was ik 2 maal de prijs voor een nieuwe kwijt geweest. En ik ben er echt wel zuinig op.
Een ander voorbeeld.
Neem de Lucky fisfinder, heb het even niet over de kwaliteit, kun je hier in Nederland kopen voor ca. 100,00 euro.
de zelfde fisfinder koop je op Ebay voor minder dan 50 euro incl. verzendkosten.
En geloof mij, ook die hier in Nederland te koop is, word gemaakt in china of dergelijke landen.
Hiermee wil ik enkel zeggen dat niet alles wat duurder is ook beter is.
Een paar weken geleden schreef er iemand op deze site over de Carplounge RT4 daar werd deze boot volledig afgekraakt.
Volgens deze persoon was ook deze boot volgepropt met chinees spul.
(Withey, nu ik lees dat jij ook een Carplounge GT4 hebt mis ik daar jou reactie, of het moest zijn dat je al begrepen had dat die persoon niet meer zou reageren
)
thimon
Met jou laatste regel kan ik het niet helemaal eens zijn.
En als laatste: Heb je het budget niet voor een voerboot of voor een dure voerboot? Koop dan geen boot en bespaar jezelf de ellende. Want de reparatie kosten van een goedkoop bootje zijn ook niet te overzien. Geloof me maar... Ellende ten top! d'oh!
Je begint goed:
heb je het budget niet voor een voerbootwas je toen verder gegaan met
koop dan geen boothad je van mij een dikke 10 gekregen voor je antwoord. Maar dat geld voor alles, wat je ook kopen wil.
Al begrijp ik jou reactie wel, niets is vervelender dan klanten die terug komen met spullen die niet naar behoren werken.