Tja en toen was plots de link die ik gaf niet meer werkzaam.
Ook op de site is deze snelkoppeling niet meer terug te vinden d.w.z. je ziet het wel staan
bij de beetverklikkers maar als je het aanklikt zie je het niet en krijg je de melding dat de pagina
niet bestaat en raven komt met de passende opmerking "sorry je vist achter het net"
Maxweasel shreef:
Snap ik perfect. Maar ik ben dan weer iemand die anders denkt, dan doe ik bv liever wat langer met oud materiaal om nadien helemaal te kunnen kopen wat ik wel. Maar hoe dan ook zit je met die JRC's echt niet slecht, zijn topdingen!
Hoop dat je gelijk hebt qua kwaliteit.
Maar nog langer doen met beetmelders waar je je aan ergert is ook geen optie.
Eigenlijk ben ik te laat met karpervissen begonnen.
In de tijd dat ik nog werkte had ik een leuke, goed verdienende baan.
Had een riante onkostenvergoeding waar ik heel veel spullen van gekocht heb.
Ik heb over de hele wereld gezworven om ter plekke met plaatselijke "zoeloes" onze apparatuur te plaatsen, aan te sluiten op
dienst en product leidingen en het opstarten van de gehele installatie als deze gereed was.
Maar de laatste jaren, toen ik gestopt was met het reizen eigenlijk het karpervissen ontdekt.
Ik kreeg toen te maken met drie dingen.
1 Een sterk verminderd inkomen. (overuren en vergoedingen vielen weg.)
2 Aanschaf van de nodige hengelspullen.
3 gewenning aan het verminderde leefpatroon.
We (mijn vrouw en ik) hebben toen besloten dat ik een bepaald budget per maand niet zou overschrijden qua besteding aan het vissen.
Nu, na mijn pensionering moest de buikriem nog verder worden aangehaald.
Ik zou bij pensionering samen met aow en pensioen een bedrag ontvangen dat boven de 2400 euro pm zat.
Echter nog voor ik iets ontvangen had werden de pensioenen gekort en ging er al 200 euro per maand af.
sindsdien is het alleen maar minder geworden.
Dus je begrijpt dat ik voorzichtig ben geworden met uitgeven.
PS
dit is niet bedoeld als klaagzang maar om aan te tonen waarom ik niet boven mijn gestelde budget ga.
Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 november 2015 21:28:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven