15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
beste forumleden, zoals jullie misschien weten ben ik een jonge beginnende karpervisser. ik wil voor mijn verjaardag een mooie set kopen, en om wat verder te kunnen voeren (geen enorme afstanden, maar gewoon een stukje verder dan dat je met de hand kan) is mijn oog gevallen op deze voerschep: https://www.visdealshop....r-stick-deluxe-120cm.htm het leek mij wel een goede, en de steel is ook nog eens handig als schepnetsteel als ik nog een keer ga witvissen, maar wat vinden jullie nou van een voerschep? kom je er wel verder mee dan gewoon met de hand? en nog een vraagje: ik wil graag boilies kopen, dus ik heb al een beetje gezocht naar boilies en kwam op de site van boiliemeister. zijn het een beetje goede boilies? en welke smaak zouden jullie dan aanraden voor de instant-visserij op klein water?? alvast bedankt, Gijs de Haan |
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
1 adres voor info over bollen/ballen en al wat rond is om mee te vissen bedoel ik: l-o-r-e-n-z-o |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
en voerschep kan handig zijn, maar dit hangt af van je visserij. Deze is bijvoorbeeld heel geschikt op kanaal/rivier/ kleinere vijvers. Het voordeel tov de cobra is dat je er moeiteloos partikels 20-30m ver mee kan gooien en zo vrij snel een mooi voerstrookje kan aanleggen. Indien er verder gevist moet worden, of enkel met boilies, ga ik toch voor de cobra
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eerst geschreven door: Flo en voerschep kan handig zijn, maar dit hangt af van je visserij. Deze is bijvoorbeeld heel geschikt op kanaal/rivier/ kleinere vijvers. Het voordeel tov de cobra is dat je er moeiteloos partikels 20-30m ver mee kan gooien en zo vrij snel een mooi voerstrookje kan aanleggen. Indien er verder gevist moet worden, of enkel met boilies, ga ik toch voor de cobra cobra bestaat niet meer, is over genomen door Nash |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
excuses, ik gebruik in principe te onpas de naam 'cobra' als verzamelnaam voor werppijpen. Beetje zoals Pampers en luiers, maar je hebt een punt Is uit gewoonte, mijne is effectief een cobra
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
De Boiliemeister bollen zijn opzich wel oke. Heb de Fruity Chicken geprobeerd op een lokaal putje en redelijk mee gevangen. Maar voor een bol met instant werking zou ik persoonlijk toch gaan voor een high leakage.
Succes! |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.