logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : donderdag 10 september 2015 12:41:54(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Recent aangegeven dat ik het vissen terug serieus ga oppakken na 2 jaar minder actief geweest te zijn.

Helaas heeft mijn materiaal wel zijn beste tijd gezien en is het tijd voor vernieuwing!

Wat ik zoek:
- Beetmelders
- Molens
- Hengels

Budget:
- Beetmelders max 350 voor de set (liefst 3+1)
- Molens max 125/stuk
- Hengels max 100/stuk

Voor beetmelders heb ik een voorkeur voor ATT! Delkim moet ik niks van weten, Fox is eventueel een optie. Helaas zijn die RX'en niet meer te verkrijgen!

Voor de molens gaat mijn voorkeur naar PENN of Shimano! Ben niet zo onder de indruk van de laatste modellen van Daiwa.

Voor hengels ben ik niet zo kieskeurig. Fox is hierbij wel uitgesloten en liefst geen kurk.

Een rodpod heb ik recent nog een aangekocht (Cygnet Grand Sniper), dus op dat vlak zit ik goed. Binnenkort zal ik er een uitgebreide review over schrijven!

Grtz
Me...myself...and my rods!
Sponsor
Jeroen84  
#2 Gepost : donderdag 10 september 2015 12:44:39(UTC)
Jeroen84

30 ponder

Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Misschien de DAM SLS ook een leuke optie?

Hoor hier best wel veel goeie verhalen over.
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
Jorden  
#3 Gepost : donderdag 10 september 2015 13:52:47(UTC)
Jorden

45 ponder

Dat is eentje om in het achterhoofd te houden! Als ik voor PENN ga dan is het sowieso een Affinity LC 8000. Met Shimano weinig ervaring!

Het probleem met die DAM is, dat moesten ze tegenvallen en je wilt ze verkopen, je weinig geld voor je molen terugkrijgt.

Moest er iemand ook iets zien van een actie waarbij je bv. 3x een molen koopt je korting krijgt!

Grtz
Dannyvk  
#4 Gepost : donderdag 10 september 2015 15:26:25(UTC)
Dannyvk

Nieuwe uitzetting

Bedankjes: 1 keer
de sonic molens is 3 halen 2 betalen ik heb zelf de sonik tournos 8000.
is molen zonder baitrunnen maar als je er aan bent gewent vist het heel mooi.
mvg danny
ps de hengels zijn ook 3 halen 2 betalen
Dannyvk  
#5 Gepost : donderdag 10 september 2015 15:27:05(UTC)
Dannyvk

Nieuwe uitzetting

Bedankjes: 1 keer
en de jrc ds3 piepers is ook mooi spul heb ik zelf ook werken goed
Patrick Wolters  
#6 Gepost : vrijdag 11 september 2015 07:21:31(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Die penn molens zeg ik doen!!! Hiervoor altijd shimano gehad maar ben over de penn affinity toch t meest tevreden.
Vis dr al enkele jaren mee en draaien nog net zo soepel als nieuw uit doos.
voor hengels zou je altijd nog is het 2e hands circuit op kunnen duiken.
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Flo  
#7 Gepost : vrijdag 11 september 2015 10:38:51(UTC)
Flo

25 ponder

België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
voor hengels : Shimano Catana
Mooie prijs voor hetgeen die kan!
Enkele jaren geleden gekocht en nog geen greintje spijt
Jorden  
#8 Gepost : vrijdag 11 september 2015 12:02:01(UTC)
Jorden

45 ponder

Eerst geschreven door: Patrick Wolters Ga naar gequote bericht
Die penn molens zeg ik doen!!! Hiervoor altijd shimano gehad maar ben over de penn affinity toch t meest tevreden.
Vis dr al enkele jaren mee en draaien nog net zo soepel als nieuw uit doos.
voor hengels zou je altijd nog is het 2e hands circuit op kunnen duiken.

Van PENN heb ik de laatste tijd niks als goeds gehoord dus denk ook wel dat het deze gaan worden!

Voor hengels ga ik liever niet 2dehands. Tegenwoordig meent iedereen dat hij de hoofdprijs moet hebben voor hun spullen. Nu, die 100 euro max is maar een richtprijs. Stel dat er nu een goede hengel voor 125 verkocht word, dan doe ik niet moeilijk voor die 25 euro extra Knipoog Er moeten 3 nieuwe stokken en 3 nieuwe molens komen dus dan zal er altijd wel wat van de prijs afkunnen in de winkel
Patrick Wolters  
#9 Gepost : vrijdag 11 september 2015 15:12:15(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Heb net zelf 2e hands hengels gekocht cjw dat dan wel en mijn budget was iets hoger.
ik betaalde voor set van 3 800€ en geloof me dat zijn ze meer dan waard.
Kijk ook eens naar spro/strategy hengels zit ook n hoop moois tussen.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 11 september 2015 15:13:26(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Jorden  
#10 Gepost : zaterdag 3 oktober 2015 18:32:45(UTC)
Jorden

45 ponder

Met die actie van Raven vandaag 3x Penn Affinity LC 8000's besteld. Bespaar ik me toch wel even 84 euro!

Als beetmelders ben ik op het moment nog steeds aan het twijfelen tussen de Fox MXR+ set en de ATT's. Betrouwbaarheid zou ik zeggen de ATT's maar voor functionaliteit zeg ik MXR+. Na wat verdieping in de JRC beetmelders moet ik ze toch niet meer hebben. Voor elk succesverhaal is er ook een horrorverhaal. Terwijl ik over de MXR+ en ATT setjes algemeen positieve ervaringen hoor.
remon v wanrooij  
#11 Gepost : zondag 4 oktober 2015 11:04:33(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Als je rodpod nog in de verpakking zit zal ik hem asap terug brengen. Heb er een review over geschreven, echter kom ik daar op terug. Zeer onstabiel, heb meerdere keren mijn hengels van grond moeten rapen.
Fox piepers hebben een nadeel dat de aan en uit knop op de verkeerde plaats zit. Wanneer je met een groot startoog vist tegen de pieper, of vlak erbij dan kan het voorkomen dat de piepers worden uitgeschakeld tijdens een run.. Het beste ga je opzoek naar oude rx 'jes.. die zijn nog steeds het beste, buiten delkim om.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Jorden  
#12 Gepost : zondag 4 oktober 2015 19:05:20(UTC)
Jorden

45 ponder

Raar Remon. Heb tot nu toe enkele sessies achter de rug met de pod en ben er zeer tevreden over! Mits een correcte set-up ben ik zeer tevreden. Wat ik wel al kan zeggen is dat ik niet 100% zeker ben van de duurzaamheid van de coating/lak laag.

I.v.m de RX'en en Delkims. RX'en zijn indd men favoriete FOX beetmelders, maar ik koop niet graag elektronica 2dehands aan. Op het einde van de dag blijft het een goedkoop Chinees product (wat voor een premium prijs word verkocht) met een mooi logo dat het gewoon iets langer uithoud dan de rest van die China troep Breede lachd Wil toch die garantie om een paar jaar zeker te zijn Knipoog Maar bedankt voor de tip! De nieuwe hengels gaan er sowieso zijn met een 50mm startoog dus dat is iets om voor op te letten.

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (7)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.