55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
net the lion king gekeken haha leuke film (Y)
nu in the party mood! is een feestje hier net buiten de stad helaas moet ik boppen maarja we maken dr maar het beste van!!! morgen lekker bijkomen aan de waterkant! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
gisteren met mijn zoontje van 3 1/2 jaar naar de bios geweest naar de film de avonturen van Sammie en de geheime doorgang in 3D(walt disney film) de kleine vond het spannend en lekker vooral met een grote bak zoete popcorn en een fristi en met zijn stoere 3D-bril op |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
net terug uit bels! weekend wezen vissen lekker genoten en mooie vissen gevangen. het was super mooi weer, en nu een beetje gaar van de zon, morgen weer werken jammer het weekend is weer voorbij! morgen ook even me stek aan voeren en een paar avonden en of nachten vissen deze week. |
|
|
|
|
|
bah morgen beginnen met me nieuwe baan ben ik me zo stront verkouden in ene keer!!! bah bah bah naja we maken dr maar het beste van |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
|
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
tadaaaaaaa voor u madame |
|
|
|
|
kreeg net een mailtje dat ik 20 kilo freezers van Rix Hengelsport heb gewonnen via de foto van de maand juli bij karperclub nederland.... mijn avond is al weer goed..... nu ff kijken welke boilie ik ga nemen.... iemand tips welke???? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
das netjes Steef! kun je iig nog een leuke voercampagne starten!
|
|
|
|
|
zeker weten, heb volgende week lekker 3weken vrij...... ga eerst volgende week vrij naar Frankrijk en ga daar eerst de MK1 uitproberen |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd Steef kun je altijd gebruiken lijkt me, Chiara beterschap en kop op en Lodewijk wat heb je voor een nieuwe baan? en gefeliciteerd dan met je nieuwe baan, super voor je |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Chiara en lodewijk beterschap alle 2..... gaat goed met de prijzen winnen heb net ook weer prijzen gewonnenjust_cuz_1 just_cuz_1 met de actie van de rig voor de carpcam op het Weddermeer hopelijk gaat het ook zo door vrijdag met de staatsloterij.......!!!!! Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 september 2010 11:30:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat wordt een 2e vriezer aanschaffen steef! Jij gaat lekker!
|
|
|
|
|
hoef me geen zorgen te maken dat ik te weinig aas zal hebben....
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ik ben ook weer blij met de Prijs. Sponsors bedankt en de Carpfeeling crew natuurlijk ook!! Mooie oplossing ook om het te verdelen. |
The Baits |
|
|
|
|
Jeroen en Raymon ook jullie gefeliciteerd met jullie prijs...... Vond het een mooie oplossing qua verdelen van de prijzen.... enne jeroen weet je al wat je er mee gaat doen? Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 september 2010 13:37:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ja, verzilveren voor bollen en hennep |
The Baits |
|
|
|
|
ga volgende week de MK1 boilies uit proberen en als ze me bevallen ga ik de bonnen daar voor inwisselen en voor de andere pak ik tijgernoten en siroop+olie |
|
|
|
|
|
ziek verrot en gaar......... lekker zo'n eerste werkdag bij je baas zal die tof vinden :S blijf morgen dus thuis even goed uitzieken nu op de bank met ( heel scheinheilig ) een bak druiven en vitaminen pillen! |
|
|
|
|
gaat lekker zo lodewijk..... niet zo'n mooi begin en niet zo goede eerste werkdag zo te lezen..... Beterschap ...... |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hey die Steef, dat wordt zeker een 2e vriezer aanschaffen, hahahahahaahahaha. Mooi man |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.