Zijn we weer...
Alleen vandaag was het anders, anders maar ook beter
Had al wel plannen om vandaag te gaan vissen was vrij dus ja, tijd moet je nuttig besteden.
,maar dan kijk je op buienradar en die geeft aan dat het de gehele ochtend en avond regenen gaat. Tja.......
's Ochtends werd ik wakker om een uur of 10, en het weer zag er best wel redelijk uit... Geen regen in de aantocht
b
Karretje pakken en we gaan onderweg.
Op de plek aangekomen is het rustig op het water geen vis te zien... Gaat ook altijd wel moeilijk met veel golven
Ik besloot mijn eerste hengel uit te lopen en strak tegen het eilandje te vissen. Voor mijn andere hengel had ik nog geen "plannetje".
Ik leg mijn hengel op de steun en ik zie vlak naast mijn visplek 2 vissen wat van de oppervlakte pakken. Snel wat boilies en mais gepakt en neergegooid in het water.
Snel mijn andere hengel klaargemaakt om hem neer te leggen waar ik de vissen zag.
Deze vissen lieten zich niks van zich horen tot een uur of 10 waarna ik geregeld lijnzwemmers krijg in mijn slappelijnen!
De hengel bij het eilandje lag me niet goed, telkens krijg ik piepjes, of mijn lijn liep strak en veder gebeurde er niks.
Ik haalde mijn hengel op en zag dat mijn boilie en pop-up aangevreten waren (door krabben/kreeften volgens mij)
Ik besluit die hengel te verplaatsen voor een duiker. Ik kan mijn hengels deels uitlopen en doe dat dus ook. Ik kom terug en hoor 2piepjes op mijn hengel dicht bij de kant. Vaker gehoord die dag dus ik ga veder geconcentreerd mijn lijn strak te trekken, totdat de vis een run geeft. Snel hengel neerleggen en de vis drillen. Na een korte drill onder ogen van 2 politiemannen weet ik een leuk visje van 10pond te landen.
Ik besluit de hengel maar weer onder dezelfde kant te leggen....
De hengel die voor het duikertje lag gaf helaas alleen wat lijnzwemmers en wat loze piepen ..
Tegen het eind van de middag duikt er weer een visje op langs de kant, riet dat van links naar rechts gaat en wat belletjes boven mijn voer, krijg ik weer wat lijnzwemmers.
Het weer begon veder wat te verslechteren en er kwam wat regen aan. De activiteit van de vis nam af dus ik besloot maar op te ruimen.
Maar de eerste vis pak je niet meer van me af
Alle bedankt voor de hulp die gegeven is en nog gegeven gaat worden
Ook de carpfeeling crew bedankt voor die leuke verhalen op de site zelf en die tips&tricks page!! Mooi gedaan
#Stefan15 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: