15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Maandag 20 juli 2015 wederom met mijn broer gaan vissen. Door de drukte op het water gedurende het volledige weekend hadden we besloten om niet voor te voeren en om het risico te nemen om achteraan de vijver te vissen waar het een stuk rustiger is maar waar ook de vis gedurende de zomer maanden niet echt aanwezig is. Wat begon als een sessie met de hoop 1 vis te kunnen vangen eindigde in een droom sessie van 7 karpers.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Wat een pracht vissen Dries |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: thimon Bij deze mijn visje. Spoorbiels van 108 cm / 18,6 kilo Lang geleden Thimon! Jij weet ze wel uit te kiezen! b Klopt Whitey, Helaas (ook heel goed hoor) vanwege mijn drukke baan, vriendin en alle andere zaken nu veel minder tijd om te vissen. Helaas de harde werkelijkheid haha! Maar dat komt wel weer hoor! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Kijk eens aan, ook al een vriendin. Dus je hebt hem niet meer zelf in de hand ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: bertkamp Kijk eens aan, ook al een vriendin. Dus je hebt hem niet meer zelf in de hand ? Zeer zeker heb ik alles zelf wel in de hand. Echter vind ik mijn toekomst, huisje boompje beestje etc belangrijker dan een hobby. Eerst alles op orde maken. Wat ik nu gelukkig heb. Dan komt mijn hobby wel weer. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Afgelopen weekend wederom gaan vissen met mijn broer. Deze keer naar een nieuw water waar we voor de 1ste keer gingen vissen, wat dus wat proberen en zoeken was. We hebben toch 5 vissen kunnen vangen maar aan de vangsten te zien zijn er op dit water verschillende spiegeltjes uitgezet.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Wegens verhuis en werk niet zo veel gevist laatste tijd. Woon nu in de buurt van een stevig kanaal, hetgeen de volgende stap is op mijn planning. Al veel scoutingtourtjes gedaan en beetje bij beetje secties aan het elimineren op de kaart tot ik met een paar interessante stekken overblijf. Het wordt bikkelen, maar daar kunnen we tegen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Dat is de spirit Swinne!! b proficiat! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
deze maand nog eens 2 sessies gedaan eerste sessie 11 vissen 2de sessie 13 vissen hier zijn de mooiste Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
en derest Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik wou eens mijn "nieuwe" oldschool rod hutchinson imx lijnen is probeeren aan de waterkant en heb mijn spiegel pb na lange tijd verbroken door deze mooie dame te mogen verwelkomen op de mat Dus die rods mogen meer meegaan en de enigma's zullen een keertje meer thuis blijven ookal zijn dat mijn lucky rods hehe #Happydays!! 39 pondjes
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.