logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Roeland  
#1 Gepost : woensdag 8 juli 2015 17:17:41(UTC)
Roeland

10 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 20 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Beste karpervissers,

Mijn huidige oval is onlangs kapot gegaan en niet meer te maken helaas. Nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe oval. Mijn eisen zijn een diameter van minimaal 3.00 meter net zoals mijn oude oval, prijs categorie tot 120-130 euro, en er moet met weer en wind in te vissen zijn en ook moet er een overwrap voor de oval zijn te halen voor een mooi prijsje.

Ik ben dit setje tegen gekomen bij henk koster, de trend cheyenne 60' + overwrap voor 135 euro. http://www.henkkoster.nl/epages...32441/Products/10032-Set

Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze oval van trend of raad iemand mij juist een andere oval in deze prijscategorie aan?

GR
Roeland

Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juli 2015 18:06:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
l-o-r-e-n-z-o  
#2 Gepost : woensdag 8 juli 2015 17:41:10(UTC)
l-o-r-e-n-z-o

30 ponder

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Roeland
Anders deze eens bekijken http://www.hengelsportko...fox-supa-brolly_651.html
MVG Lorenzo
thanks l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Roeland op 8-7-2015(UTC)
Roeland  
#3 Gepost : woensdag 8 juli 2015 18:05:47(UTC)
Roeland

10 ponder

Man
Nederland

Dat is ook een goede oval maar die is natuurlijk van een hele andere prijskwaliteit maar nu met die korting voor een mooi prijsje, alleen wil ik eigenlijk wel graag een overwrap bij voor een mooi prijsje en die is dan meteen alweer ver over de honderd euro wat ik wel weer erg veel geld vind.
big carp3  
#4 Gepost : woensdag 8 juli 2015 18:47:03(UTC)
big carp3

Nieuwe uitzetting

Waarom kijk je niet naar en jrc brolly doom kan open met gevist worden het nis niet meer de baleinen binnen in past en Winterskin op en dan heb je en volwaardige bivvy
Prijs +- 150 € en skin +- 80€
AppieHeijn  
#5 Gepost : woensdag 8 juli 2015 18:57:02(UTC)
AppieHeijn

Nieuwe uitzetting

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Ik zou voor de Supa gaan, niet omdat ik hem zelf heb maar na een aantal brolly's te hebben getest en gezien is de supa toch wel erg goed en zeker voor de aanbiedingsprijs. Zal wel te maken hebben met de MK2 versie. Trakker was ik ook wel van onder de indruk.

Ga je de skin gebruiken? Ik ben rond het vriespunt nog wezen vissen, met de trakker big snooze plus geen centje pijn, zweten zelfs Knipoog Daarbij kun je de supa erg laag zetten, wind en neerslag hebben dan erg weinig in te brengen.
thanks AppieHeijn is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Roeland op 8-7-2015(UTC)
Roeland  
#6 Gepost : woensdag 8 juli 2015 19:31:06(UTC)
Roeland

10 ponder

Man
Nederland

@bigcarp ik wil gewoon niet zo veel geld uit gaan geven aan een tent, en zoveel geld voor zo'n extra skin vind ik overdreven daar kan je ook een hele nieuwe tent van kopen. Die tent zal vast goed zijn maar is simpel weg niet binnen mijn budget, wel bedankt voor het advies!!

@Appiehein En als je dan alleen dag sessie doet als het goed koud is en er een straf windje staat merk je het dan niet heel erg zonder een extra skin? Natuurlijk ben je dan wel op het weer gekleed. En welke oval van trakker zou je dan aanraden?

AppieHeijn  
#7 Gepost : woensdag 8 juli 2015 19:39:45(UTC)
AppieHeijn

Nieuwe uitzetting

In principe kleed ik mij passend aan de omstandigheden. Meerdere laagjes helpt ontzettend tegen koude straffe wind. Normale kleding zoals je in huis loopt, fleece jack met erover een windstopper. Meestal kun je je oval toch wel zo neerzetten qua opening dat je de wind er niet vol in hebt.

Bij de supa is mij met name de afwerking en het binnenwerk(midden bovenin, kan niet op naam komen Knipoog ) welke erg compact is, geeft ontzettend vele hoofdruimte wanneer je op stoel of stretcher zit.

Wanneer ik meer geld wou uitgeven dan een 150 euro zou ik kiezen tussen de Supa Brolly MK2 en de Trakker Tempest Brolly
http://detacklebox.nl/trakker-tempest-brolly

Helaas is dit niet het geval dus gaan we het eerst maar even met een Supa Brolly doen Knipoog

Heb even gezocht, onderstaande foto laat goed zien hoe laag je de supa kan zetten.
UserPostedImage
UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juli 2015 19:45:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Roeland  
#8 Gepost : woensdag 8 juli 2015 19:52:16(UTC)
Roeland

10 ponder

Man
Nederland

@appiehein Ja dat klopt wel, je bent ook wel dom bezig als je je tent vol met de opening op de wind zet. Zo dat kan je wel heel goed uit de wind zitten en droog ook! Als je gaat nachtvissen doe je dat dan ook zonder skin ook in het najaar of vroege voorjaar?
Zo begin ik toch wel een beetje overtuigd te worden om de suppa te halen Dus... Maar ik ben nu nog aan het sparen dus ben nog rustig aan het rondkijken dus het duurt nog wel ff voordat ik een nieuwe ga halen maar ik wil niet zo maar iets gaan kopen en daarom vind ik het fijn als ik wat advies krijg. Bedankt voor het advies! Like

Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juli 2015 19:53:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

big carp3  
#9 Gepost : woensdag 8 juli 2015 20:24:08(UTC)
big carp3

Nieuwe uitzetting

134€ voor en brolly paraplu of 150 voor en brolly bivvy is 16€ verschil 😒 de skin is apart dat je Kan kopen

Kijk anders eens naar die van Trent heb ik zelf ook kost 100 € met uitritsbaar voor frond

Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juli 2015 20:25:33(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

big carp3  
#10 Gepost : woensdag 8 juli 2015 20:31:09(UTC)
big carp3

Nieuwe uitzetting

Roeland  
#11 Gepost : woensdag 8 juli 2015 21:07:11(UTC)
Roeland

10 ponder

Man
Nederland

Ik kwam deze ook nog tegen lijkt me ook wel wat: http://www.fishinn.nl/trend-oval-shelter.html
Zit een mooi inritsbaar front paneel, alleen is ie nu helaas niet leverbaar. Zo'n inritsbaar front paneel is wel handig zoals jij al zei @bigcarp en die jij zelf hebt lijkt me ook wel wat Dus.... Is die jij zelf hebt een beetje handzaam @bigcarp3?
AppieHeijn  
#12 Gepost : woensdag 8 juli 2015 21:52:00(UTC)
AppieHeijn

Nieuwe uitzetting

Ik vis altijd zonder. Goede kleding en goede slaapzak en een goede opstelling maakt dat mogelijk, maja das mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen Knipoog wellicht dat er stekken zijn waar je bijvoorbeeld moeilijk kan opstellen...

Misschien beter om ook eens in een winkel te kijken waar ze opgesteld staan. Ik weet dat Hengelsport Leiden dat heeft. Bepaal voor je zelf of je dat front echt nodig bent.
Ja? Dan zou ik voor éen van bovengenoemde setjes gaan.
Nee? Dan voor een Supa Brolly gaan. Ik denk als je puur brollys gaat vergelijken dat je tot dezelfde conclusie komt Blij
Ik vindt bij een Brolly belangrijk:
-variabele hoogte van opening,
-doekkwaliteit
-opzetgemak
-(hoof)ruimte
Met name bij dat laatste springt de Supa er bovenuit.
Die Supa's kun je nog wel een tijdje voor +/- 130 euro krijgen.

Vergeet ook niet wat youtube reviews te bekijken.

Succes met zoeken!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 juli 2015 21:53:22(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks AppieHeijn is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Roeland op 9-7-2015(UTC)
big carp3  
#13 Gepost : vrijdag 10 juli 2015 16:46:48(UTC)
big carp3

Nieuwe uitzetting

Eerst geschreven door: Roeland Ga naar gequote bericht
Ik kwam deze ook nog tegen lijkt me ook wel wat: http://www.fishinn.nl/trend-oval-shelter.html
Zit een mooi inritsbaar front paneel, alleen is ie nu helaas niet leverbaar. Zo'n inritsbaar front paneel is wel handig zoals jij al zei @bigcarp en die jij zelf hebt lijkt me ook wel wat Dus.... Is die jij zelf hebt een beetje handzaam @bigcarp3?

Voor de prijs dat de trend kost is hij zeker zijn geld waard ik heb er en heel jaar met gevist alleen in de koude wintermaanden
Is het minder aanteraden voor de rest staat hij snel op en echt wel stevig heb er zelf al in storm weer met gestaan 😜
Roeland  
#14 Gepost : vrijdag 10 juli 2015 20:41:58(UTC)
Roeland

10 ponder

Man
Nederland

Oké, nou als ie tegen een storm kan dan kan ie dus wel tegen een stootje! Maar ik denk dat ik voor die ovaal van trend ga met inritsbaar front paneel. Omdat ik toch graag de tent snel dicht wil hebben. Ik woon in een polder waar het toch eigenlijk altijd waait dus met regen en wind lijkt die oval van trend mij een geschikte keuze!
whitey  
#15 Gepost : zaterdag 11 juli 2015 05:49:55(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Roeland Ga naar gequote bericht
Oké, nou als ie tegen een storm kan dan kan ie dus wel tegen een stootje! Maar ik denk dat ik voor die ovaal van trend ga met inritsbaar front paneel. Omdat ik toch graag de tent snel dicht wil hebben. Ik woon in een polder waar het toch eigenlijk altijd waait dus met regen en wind lijkt die oval van trend mij een geschikte keuze!

Roeland: ik heb deze: http://visdeal.nl/deals/...-hoofdlamp-bivvy-light-3

Zelfs zonder opties is deze brolly: TOP, snel opgezet, klein verpakt, stevig en zelfs betaalbaar!

PS. ze maken geen mindere kwaliteit voor visdeal hoor.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Roeland  
#16 Gepost : maandag 17 augustus 2015 10:39:42(UTC)
Roeland

10 ponder

Man
Nederland

Ik ben uiteindelijk toch voor de fox supa brolly compact gegaan! Heb hem net binnen, nog niet gebruikt maar hoe hij wordt geleverd geeft een hele goede indruk. Wordt geleverd in een handige hoes en met kwaliteit haringen! En nog andere accessoires. Ik heb hem gehaald voor een hele mooie actie prijs bij fishinn voor 150 euro.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (5)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.