10 ponder Lid sinds: 7-6-2015(UTC) Berichten: 50
Bedankjes: 8 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hallo,
Iemand hier al s gaan vissen? Denk dat hier ook wel mooie stekken zijn ga vanavond s gaan verkennen en misschien voeren om dit weekend te gaan vissen
Tips altijd welkom
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ja tzou aan da jaagpad moeten zijn kheb es ergens iets gelezen over golden river( omdaze daar vroeger vlas in gooiden kleurde da goud) en zou geweten zijn van 15+ te zitten dus vind ik wel es dmoeite en ben dringend op zoek naar nieuwe stekken ijzer is overbevist volgend jaar koop ik vergunning voor privewater erbij weet nog niet waar maar mijn vriendin vist graag rustig en met beetje proper gras onder haar .p nu ja soit laat vanavond weten hoe het er uitziet daar
|
|
|
|
|
Echt belachelijk vandaag gaan kijken naar menen een schande massas veel vuiligheid in het water nochtans mooie plek om dagje te gaan doen nachten vertrouw ik niet te veel jeugdig volk (met alle respect)maar zwemmen in kanalen e.d. zouden ze toch iets moeten aan doen vind ik persoonlijk mensen hebben gewoon geen respect meer voor de natuur Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 juli 2015 21:32:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
heb je het over die van wevelgem of menen zelf? nachten is er geloof ik verboden, of toch zeker in wevelgem
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2015(UTC) Berichten: 22
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hij geeft misschien weest kijken aan galoo's daar moet je zeker niet vissen!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: samsung Hij geeft misschien weest kijken aan galoo's daar moet je zeker niet vissen! Toch wel, met een supermagneet kan je daar lekker veel "vangen". |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Haha idd was in menen was nie tdoen wel veel beweging op het water maar meer vuil dan beweging
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.