Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-6-2015(UTC) Berichten: 3
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF Bart! Over deze molen kan ik je helaas geen info geven. Gr, Jeroen |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-1-2015(UTC) Berichten: 22
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Welkom op CF bart Sorry ook geen ervaring met deze molen Misschien als je op google zoekt naar de specificaties Dat je er dan wat over kan vinden of ik zou naar de dichtsbij Zijnde hengels sport zaak gaan die kunnen jou vast wel helpen En misschien hebben hun nog wel een andere molen voor het geld Wat jij wil besteden succes Tight lines
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom op CarpFeeling Bart
Ik heb deze molens nog niet in mijn handen gehad maar denk dat het leuke molens zijn. Ze hebben een beetje de Shimano look. Je bent echt op zoek naar baitrunners?
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Erwin Welkom op CarpFeeling Bart
Ik heb deze molens nog niet in mijn handen gehad maar denk dat het leuke molens zijn. Ze hebben een beetje de Shimano look. Je bent echt op zoek naar baitrunners?
Gr. Erwin Hey Erwin, ik heb gisteren mijn bestelling geplaatst en nu ff afwachten. Gr. Bart
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
vis zelf al 3tal jaar met de avorunner van Mitchell zeer tevreden van en is de helft van de prijs van een Ultegra of Big Baitrunner op de mijne raakt 390m 0.36 op dus redelijke spoel ook
|
Flo is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
|
vandaag de molens ontvangen, TOPIE! de site is nieuw (voor mij dan) maar de spullen zijn in orde de levertijd is niet de snelste maar ach...meer dan 50 euries bespaard dus die paar dagen wachten is prima
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Succes ermee |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.