50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Mag me vanaf vandaag lid van het kolibri team noemen. Heb de Kolibri 240 tl mee gekregen Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Proficiat Ron! ....veel vaarplezier! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Ron Toevallig gevangen met energy baits
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-6-2015(UTC) Berichten: 50
Bedankjes: 8 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Ron Toevallig gevangen met energy baits Nee daar vang je karpers mee geen mensen. Maar voel wat sarcasme in je antwoord |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2015(UTC) Bekijkt berichten in topic: 22
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
hoi ron,
Misschien nog sponsering van Hella koplichten voor op je boot
|
|
|
|
|
Dat niet vind ik niet nodig Maar komt nog meer sponsering Woensdag weer een gesprek
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Een zwemvest Ron? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Een zwemvest Ron? Ik blijf drijven hahahaha |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum Eerst geschreven door: whitey Een zwemvest Ron? Ik blijf drijven hahahaha Verdorie, dat was me ontgaan. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Congratz Ron! |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2015(UTC) Bekijkt berichten in topic: 22
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hey Ron, Ik krijg ook een boot gesponsord ... maar ik vindt geen gepaste aanhangwagen LOL
|
|
|
|
|
Ron: Een positief gesprek gehad gisteren? |
|
|
|
|
Hey Whitey
Jazeker Ben nu opgenomen in het team van Mack2 Nederland. Ben er zeer content mee |
|
|
|
|
Ron, de dagen gaan te kort zijn voor jou, je zal niet weten wat eerst doen! Jij verdient dat, ze nemen ook niet zomaar de eerste de beste in hun team(s) hé! Suc6 alvast! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heel veel succes Ron!! Je was al even een soort ambassadeur voor ze dus denk dat ze erg veel lol aan je gaan beleven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Proficiat Ron Ik ken Mack 2 Frankrijk al vele jaren Is gewoon een degelijk betaalbaar merk. Mijn eerst post was niet sarcastich bedoeld hoor ,ik heb het gewoon niet voor al die reclame. MVG Lorenzo Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 juni 2015 15:07:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Erwin Heel veel succes Ron!! Je was al even een soort ambassadeur voor ze dus denk dat ze erg veel lol aan je gaan beleven Dank je Erwin. Jij nog steeds tevreden? |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Proficiat Ron Ik ken Mack 2 Frankrijk al vele jaren Is gewoon een degelijk betaalbaar merk. Mijn eerst post was niet sarcastich bedoeld hoor ,ik heb het gewoon niet voor al die reclame. MVG Lorenzo Nou zoveel reclame maar ik hier niet mag niet eens hahahaha |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zeker weten Ron. Prachtige boot waar ik al heel veel plezier van heb gehad!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.