15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
Goede avond karpervissers .
Hebben jullie reacties voor jullie ervaring met de D rig en eventuel foto's om te kijken hoe iedereen ze maakt en hoe ze eruit zien ( bij iedereen verschillend )
Mvg ,
Jeffrey
Uit omgeving Oosterhout ( noord -Brabant ) |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: jeffrey_karpers Goede avond karpervissers .
Hebben jullie reacties voor jullie ervaring met de D rig en eventuel foto's om te kijken hoe iedereen ze maakt en hoe ze eruit zien ( bij iedereen verschillend )
Mvg ,
Jeffrey
Uit omgeving Oosterhout ( noord -Brabant ) Jeffrey, Kijk es even op dit adres: www.carpfeeling.com/technieken/rigsSuc6 alvast! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mijn ervaring met de D-Rig is uitstekend! Tot nu toe nog geen vis op deze rig verspeeld. Ik gebruik het IQ rig materiaal van Korda deze moet je alleen wel na de tijd onder spanning stomen. En in plaats van flos etc. knip ik een paperclip in 3 stukken en haal deze dan door de ring en prik hem in de bol.. Werkt allemaal perfect!! |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
Jeroen84 ik ga het proberen te maken en van het weekend mee vissen , ik houd je op de hoogte !! |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Als aanvulling op de rest, voor snagvissen knoop ik hem van gecoated materiaal. Zelfde werking alleen wat schuurbestendiger (al zal die natuurlijk wel zichtbaar tov IQ, dus pak ik de kleur van de omgeving)
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Succes Jeffrey |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.