10 ponder Lid sinds: 7-6-2015(UTC) Berichten: 50
Bedankjes: 8 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hallo iedereen ik lees hier van bepaalde mensen op het forum dat ze gebruik maken van een polaroid bril
Nu is mijn vraag wat is daar zo goed aan
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Jens,
Ik kon het zelf niet beter uitleggen dan op die link, en of het nu forellen of karpers spotten is, das mij eender denk ik.
Suc6 alvast! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Jens,
Ik kon het zelf niet beter uitleggen dan op die link, en of het nu forellen of karpers spotten is, das mij eender denk ik.
Suc6 alvast! Is superuitleg nu weet ik tenminste waarvoor deze dienen en ik ga dit weekend een halen .p klinkt veelbelovend Nogmaals bedankt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Erwin Idd bedankt erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Bekijk ook eens de brillen van Wiley X en dan zeker de gravity reeks deze hebben een emerald blauwe lenzen en werken echt super. En dat ze tegen een stootje kunnen is natuurlijk helemaal prettig.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En zelf vind ik altijd oranje glazen het fijnst. Deze geven meer diepte (gevoelsmatig) en je hebt ook met bewolkt weer nog een goed zicht.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Je ziet steeds weer nieuwe dingen hier voorbij komen. Nu weer het vissen met een polaroid zonnebril. Tuurlijk ik heb er zelf ook één maar de link van meer vangst had ik nog niet gelegd. Ik zal het maar plaatsen bij het fenomeen hoe duurder hoe meer vangst. Alhoewel ik het prachtig vind om die mooie jongens te zien zwemmen. (met polaroid bril) b |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.