CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zow... jij hebt lekker uitgepakt Thimon! Mooi spul!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Foudraal
Grote tas
Stoppertjes
Voerpijp
Hoofdlamp
Boilienaalden.
Bivvytable
Weegschaal
Weighsling
Genoeg gekocht voor nu. Nu eerst maar eens vissen. |
F***k
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gradus Scholtens Foudraal
Grote tas
Stoppertjes
Voerpijp
Hoofdlamp
Boilienaalden.
Bivvytable
Weegschaal
Weighsling
Genoeg gekocht voor nu. Nu eerst maar eens vissen. Gradus: laat er nog enkele zwemmen voor anderen hě! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Firestarter karpernet van prologic had nog niet echt een goed net dus dat is ook weer goed nu. En wat klein spul. Gehaald bij raven steenwijk. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 7 maart 2015 17:17:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vandaag bij het 1jarig bestaan van carplevel een paar kleinigheden mee genomen -freezer/dry bag shimano tot 5 kg -allerhande onderlijn materiaal teveel om op te noemen -PB control 0.35 hoofdlijn -Reuben Heaton analoge weegschaal ( korda ) -opbergzag voor de weegschaal van shimano -en wat pop-ups ..
En hop hop naaar de waterkant !!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Compleet pva pakket (bags large en medium, pva tape, pva stringers, pva kous in 2 formaten en pva tape) En een giant carryall van ngt alles besteld via visdeal (heb er hele goede ervaringen mee) |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Fox horizon pod Reuben heaton weegschaal JRC driepoot Stootvaste koffer Fox warrior chair korda touchdown 40mm Fox Royale buzzerbarbag b |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Prologic SMX 3+1 WTS beetmelders |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
3x Korda Stow Bobbin blauw, korda Stowaway, en 4x 8 gram gewichtjes. Belachelijk duur, maar ja........ |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Vortex 270 Rubberboot+elektromotor besteld! Kan niet wachten tot ik hem heb
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Fox Torque Duplon X stokken.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Mijn rivierstokken eindelijk binnen! 2,5lb Sportex morions En de daarbij passende molens, Daiwa tournament entoh 5500QDA Solar titanium hangers. 140AH semi tractie accu Solar backrests PB gator braid 1000m 30lb P-line 0,50mm 1000m rvs banksticks van 90cm en 60cm. 300 euro aan bollen ingrediënten. Klaar voor een nieuw seizoen aan de Franse rivieren Bewerkt door de gebruiker zondag 31 mei 2015 10:19:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-6-2015(UTC) Berichten: 50
Bedankjes: 8 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Fox horizon rodpod jrc quad dome + wrap fox warrior s shimano molen fox mr+ beetmelders 2 bedchairs voerboot
(Amai mijn portemonnee maar terug gesetteld voor een tijdje nu)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Waelkens jens Fox horizon rodpod jrc quad dome + wrap fox warrior s shimano molen fox mr+ beetmelders 2 bedchairs voerboot
(Amai mijn portemonnee maar terug gesetteld voor een tijdje nu) Je verlofgeld is er al door. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-7-2012(UTC) Berichten: 35
|
Niet in de winkel, maar online besteld bij Boiliemeister !
Paar zakjes Monster crab special Paar zakjes Green betaine En een potje pop-up monster squid
Dit weekend maar eens testen....
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-3-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: Landsmeer Bedankjes: 7 keer
|
- 3e hengel + molen (fox ranger xts kurk + fox fx11) - korda touchdown brown - Fox Horizon pod (Ik kon mijn fox eclipse pod omruilen nadat hij 4x in een jaar stuk ging) Nu nog wachten tot de lokale hengelsport zaak de daiwa freeloader barrow weer op vooraad hebben dan ben ik wel klaar...voorlopig haha Groetjes Bewerkt door de gebruiker maandag 8 juni 2015 21:27:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Youtube kanaal: GoneFisingNL
Groot of klein, karper is altijd welkom!
Catch your dream! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-6-2015(UTC) Berichten: 50
Bedankjes: 8 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ja scheelt nie veel
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-3-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: Landsmeer Bedankjes: 7 keer
|
Ik zou de Daiwa Freeloader halen maar ik ben toch gegaan voor de carp porter mk2 puncture proof Eindelijk van dat gesjouw af haha. |
Youtube kanaal: GoneFisingNL
Groot of klein, karper is altijd welkom!
Catch your dream! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een hele verademing Joy! Ga je veel plezier aan beleven. I.p.v. 3 keer nog maar 1 keer lopen
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-7-2012(UTC) Berichten: 35
|
De Carp-porter MK2 Fat Boy
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.