45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Mooie vissen Dries! Vooral die schub op foto 7 steekt er voor mij uit! Proficiat! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mooi hoor, klasse
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gisteren was ik nog aan het denken: "Ga ik morgen enkele uurtjes vissen in de voormiddag of niet...". Toch maar besloten om vroeg op te staan en om een uurtje of 5 naar de waterkant te gaan. Omdat het maar voor enkele uurtjes was moest elke vis op mijn stek ook geprikt worden. Daarmee besloot ik het volgende te doen... Het is al lang geweten dat hennep een enorme aantrekkingskracht heeft op onze vriend. Daarom besloot ik ook om een behoorlijke hoeveelheid van dit spul te gebruiken. Normaal gezien gooi ik hier nog een paar handen tijgers over en heb ik een mooi voerplekje. Omdat ik nu maar voor enkele uurtjes zat, besloot ik om maar 10 nootjes over het bedje van hennep te verspreiden. Hiermee wou ik zeker zijn dat wanneer een tijger werd opgenomen de kans groot was dat er ook een rig aan vast zat. Zo gezegd zo gedaan... Een paar uur later was het zo ver. Geen schreeuwende run, maar enkele piepjes op mijn linker hengel. Het was toch even verschieten wanneer deze eerste 40 tiger van het jaar op de mat kwam!! louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Louis, het is en blijft een prachtbak, of het nu een "aprilvis", dan een "meivis" is. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Haha bedankt!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heerlijk, iedereen is weer lekker aan het vangen. Ga zo door! Hier een van de vissen van de laatste weken op het kanaal. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
13kg spiegel 10kg gras 10kg schub Lekker nachtje! PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-5-2015(UTC) Berichten: 11
Bedankjes: 13 keer
|
20.8kg nog niet vaak gaan vissen in mei
|
|
|
|
|
20.8kg nog niet vaak gaan vissen in mei Dikke bak Kevin! |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooie vissen heren |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
Lekker!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Eindelijk was het raak. Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 mei 2015 05:17:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven griend heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: griend Eindelijk was het raak. Mooi gekleurde schub! (vanop een boot gevangen?) |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Klopt Whitey , ik vis vanaf een boot. ff met de zelfontspanner gemaakt. Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 mei 2015 07:09:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Na vele uren kloppen en dagen vertoeven aan een lange Bak water . Deze prachtige target mogen vangen ! Met ongeloof in de ogen zag ik deze zijn Staart het net Binnen glijden en wis meteen dat het om de vis ging waar voor Ik uren/dagen/weken/maanden... daar gezeten heb. Wat een prachtig gevoel! Nicky heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Nicky, Proficiat met uw target Bak!!! (is zijn kop werkelijk zo klein in vergelijking met zijn body?) |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
afgelopen zaterdag een paar uurtjes met de pen gaan vissen , na een 30 minuten aan de waterkant kwam deze 27pond spiegel mijn mat natmaken Bewerkt door de gebruiker donderdag 21 mei 2015 14:30:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Swinne: ik weet de reden waarom je deze post hebt bewerkt. krijg ik zwijggeld? Hihi |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ja had me vergist , heb een logboek en had het mis kwa gewicht , had 25 pond eerst gezet en met het nakijken dacht ik juist is juist hehe dit spiegeltje is ook een dubbeltje In het begin van deze maand heeft deze spiegel mijn mat nog eens nat gemaakt , zal mijn lekkere fruitbolletjes wel lusten hehe En Whitey zwijggeld gaat ge niet loskrijgen van mij , een lekker pintje wel
|
swinne is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: swinne Ja had me vergist , heb een logboek en had het mis kwa gewicht , had 25 pond eerst gezet en met het nakijken dacht ik juist is juist hehe dit spiegeltje is ook een dubbeltje In het begin van deze maand heeft deze spiegel mijn mat nog eens nat gemaakt , zal mijn lekkere fruitbolletjes wel lusten hehe En Whitey zwijggeld gaat ge niet loskrijgen van mij , een lekker pintje wel Swinne, dit is tenminste eerlijk zijn een pepsi max is ook goed hoor ik ben komende woensdag in de buurt. (Bornem). |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.