5 ponder Lid sinds: 13-4-2015(UTC) Berichten: 18
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo iedereen ik zou graag volgen weeken willen gaan vissen in nieuwkapelle nabij diksmuide Heeft er onlang iemand nog in dit water gevist die tips kan geven en het visbestand kent
Mvg jordy
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
klein karperbestand en een boot kan handig zijn. Toch wat brasem aanwezig. Slachten zal je er niet doen
|
|
|
|
|
Ok volgende week vrijdag zaterdag en zondag ga ik even gaan proberen en ik heb men opblaas bootje klaar :-!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hoi Jordy Neem alvast je steekstok en fishfinder ook maar mee je zal ze kunnen gebruiken ,als je de kans hebt aan de eenzame boom zitten aan dat klein plasje water en vissen tegen de overkant ONDER de bomen van de rechterhoek beginnen en naar links opgaan . En anders aan de uiterst rechtsekant zitten tussen die 2 boerderijen en zo rechts mogelijk gaan zitten tegen die inkeeping zodat er niemand meer naast je kan zitten aan de rechterkant en dan richting de hoge aardemuur vissen daar ligt een zandplaat hoever weet ik niet meer het is te lang geleden dat ik er nog heb gevist .. Reken maar op nogal wat volk met het weekend van 1 mei,en zoals Flo zegt het karperbestand is er nog nooit groot geweest maar er valt wel een visje te vangen. M VG Lorenzo
|
|
|
|
|
Oke zal ik proberen danku
|
|
|
|
|
En welke vergunningen heb je er nodig ?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Vroeger had je er geen nodig ik weet niet wat de situatie nu is maar kheb toch nog niet gehoord dat je er èèn nodig hebt. MVg Lorenzo
|
|
|
|
|
Dit weekend ben ik er gegraakt na de regen zemmers en kapote rist van tent 4 brasems gevangen Niet de moeite om te vissen maar prachtwater om te kamperen
Mvg jordy
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.