50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Na een ijzige stilte vanaf een vrijdagmiddag werd vannacht om 4:35 de stilte onderbroken door een spiegel die de Fresh Mussel van Energybaits toch niet kon laten liggen. Deze vis heb ik op 11 april 2015 ook al gevangen ook op de Fresh Mussel Verslaafd??? Dacht het wel Bewerkt door de gebruiker zondag 3 mei 2015 10:27:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
mooie vangst Ron ! heb deze nacht en morgend ook nog een paar spiegeltjes op de mat mogen verwelkomen, na een helse strijd om een paar onbegroeide plaatsen te vinden in het water , obstakels van takken , wortels , superveel wier en derelijke , maar op het einde van de sessie is het het allemaal waard geweest !! happy days all the way 35pond 22pond 27pond
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen mannen!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-4-2015(UTC) Berichten: 17
Bedankjes: 5 keer
|
Mijn eerste dubbelrun :-) (nu weet ik waarom men soms meerdere landingsnetten heeft liggen) Al een geluk dat er een collega in de buurt was. 25pond: 20 pond:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
mooie vissen, maarreuh... ben je zeker dat je weegschaal werkt?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hij steekt ze in ieder geval ver genoeg vooruit om dat ze groter zouden lijken of hij heeft héél dikke vingers . Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 mei 2015 10:46:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Flo mooie vissen, maarreuh... ben je zeker dat je weegschaal werkt? Het is een goedkoop ding, ik veronderstel dat het enigzins juist is. Denk je dat het niet klopt? Ik heb de indruk dat het ding niet verder gaat dan 11 kilo.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Hij steekt ze in ieder geval ver genoeg vooruit om dat ze groter zouden lijken of hij heeft héél dikke vingers . Hm, Is er een bepaalde manier om viskes te fotograferen? Ik heb daar nog niet bij stilgestaan, het is altijd zo een gesukkel met die timer van mijn GSM en het oppakken van die vissen. Volgende keer leg ik ze naast mijne stok. Dat is wat objectiever.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Is mij ook overkomen. Iets verder van de camera gaan zitten, camera verder wegzetten mag natuurlijk ook. Eenmaal de foto gemaakt kun je hem altijd nog snijden maar de verhoudingen zijn dan beter. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik gebruik deze handige adaptor, kost vier euries heb ik gehaald bij raven en is heel handig kan je zo op je steunen draaien en dan gemakkelijk volgens mij haast elke camera op draaien. Is echt een aanrader!! Je zit ook niet met het geklooi van waar je je mobiel moet neerzetten en is ook weer wat goedkoper dan een statief en makkelijker mee te nemen Hier onder de foto en link: http://www.raven.nl/x2-camera-adaptor/nl/product/1153/Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 mei 2015 19:12:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Roeland heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Als je met een camera fotografeert is zo'n ding wel handig. Maar heel veel doen het met de telefoon en dan werkt het niet. ( ik ken persoonlijk maar één telefoon die, dacht ik, een statief aansluiting heeft) Maar ook voor een tel. zijn vele steuntjes mogelijk. Er zijn steunen in de handel om "selfies" te maken, met een kleine aanpassing zijn ze prima te gebruiken. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Als je met een camera fotografeert is zo'n ding wel handig. Maar heel veel doen het met de telefoon en dan werkt het niet. ( ik ken persoonlijk maar één telefoon die, dacht ik, een statief aansluiting heeft) Maar ook voor een tel. zijn vele steuntjes mogelijk. Er zijn steunen in de handel om "selfies" te maken, met een kleine aanpassing zijn ze prima te gebruiken. Ja, ik heb zo een gorilla pod ding met een houdertje van een selfie stok. :-) Werkt goed, maar mijn foon staat dan wel dicht bij de grond en aangezien dat mijn telefoon nogal groothoek is met resultaat dat je er met een klein hoofd opstaat....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Die voorlaatste is een flinkerd zeg.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ron, prachtige Belgische bakken, die onderste spiegel lijkt zelfs wat op jou! ..........hij blinkt bedoel ik hiermee. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Hele mooie vissen Ron! Die 2 koi's |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-10-2013(UTC) Berichten: 119
Bedankjes: 11 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.