50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Heeft iemand nog wat recentie's van de X-ray karper hengels? (2,75lb 3.60m) Heb ze van de week in mijn hand gehad en ben erg enthousiast. Maarja zijn geen blanks die zo maar ff koopt... edwinbaaijens heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik geloof dat Stein deze hengels heeft en er erg enthousiast over is! Maar dat zal hij je zelf wel vertellen
|
|
|
|
|
Owh Stein, vriend.... Vertel eens!!!! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
edwin,
ik heb inderdaad deze hengels ook staan. het is zelf zo dat ik mijn CJW stokken dit jaar niet heb aangeraakt. zo fijn vind ik deze stokken.
wat voor mij wennen was, was het ingooien. deze hengel heeft een super fijne top aktie, wat absoluut wennen is met ingooien. maar op een 2 3/4lb durf ik met gemak 140 gram weg te gooien. )smijten kan je eerder zeggen.
leusden - zwolle is een stukje rijden maar anders zal ik zeggen gooi een keer met die hengels van mij. de prjs valt nog wel mee toch?
|
|
|
|
|
|
Stein,
Klinkt erg positief dus!
Als de wind de goede kant op staat ben ik er zo!
En hoe zit het met de dril!?
Zeker een goed idee om een keer te doen!
Thank's |
|
|
|
|
|
edwin
je komt maar. waar heb je deze hengels in de handen gehad? en wat kosten ze?
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Het zijn zeker mooie hengels!!!jawsmiley
|
|
|
|
|
Hey Stein, Heb ze in Soest bij Hengel totaal in handen gehad en kosten 275 euro. Iets om wel over na te denken als je er drie wilt aanschaffen... Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 december 2009 20:15:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
edwin,
beetje duur. die hengels kosten in zwolle 250 euro per stuk.
|
|
|
|
|
|
Dat is de verkoop prijs per stuk, per 3 valt er best wat te regelen.
Maar vertel eens over de dril actie van de stokken. |
|
|
|
|
|
edwin,
dril is goed. mooie soepele actie, maar als ik moet blokken is er body genoeg om de blokken. en dat spreekt mij zo aan, aan deze hengel. eigenlijk een hengel waar je op kleine wateren leuk mee kan vissen maar ook zeker geschrikt voor het grotere werk |
|
|
|
|
|
Hey Stein, Klinkt allemaal heel goed, echt een all round (vissen) dus... Was nog ff in de shop maar ze waren 275 euro... verkeerd gekeken... Tank's voor de info! En als de wind de goede kant op staat dan stuur ik ff een PBtje. Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 december 2009 20:24:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En dan kom je ook bij ons op de koffie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb vandaag de hengels opgehaald bij een particulier, die had een hengel-koop-tik en wilde ze weer kwijt voor een zeer aantrekkelijke prijs. Dus ben nu voorzien van twee mooie nieuwe nog niet gebruikte tweedehands x-ray stokken! halleluja marktplaats! Dus Stein we kunnen samen een keer een x-raytje uit gooien... |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik heb afgelopen week de X-Ray's ook bij Zunnebeld gezien. In eerste instantie was ik aan het sparen voor Infinity Slim Power hengels maar begin nu toch ernstig te twijfelen
|
|
|
|
|
x-ray geen spijt
en in ons speciaal weekend zijn ze € 202,50 voor die centen vind je nergens zo'n super stok |
|
|
|
|
|
Wat ik wel jammer vind aan deze hengel is de matte blank....maar dat is natuurlijk erg persoonlijk
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Als ik iets aan die hengels anders zou willen zien, dan is het inderdaad ook de matte blank... Voor de rest vind ik de hengel super mooi afgewerkt!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ik vind dat juist wel mooi. Geeft het een soort carbon look
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.