25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eerst geschreven door: Flo Remon : van 12 dagen kan je een mooi geïllustreerd verslagje schrijven (hint hint ^^ ) Altijd interesse in rivier/kanaalverhalen! Dat is zeker een goed idee! Ook gezien mijn oude laptop helemaal kapot is en er ongeveer 50gb aan filmpjes en fotos op stond van de afgelopen jaren. Gelukkig had ik een deel in de cloud maar van de laatste sessies ben ik alles kwijt inc. deel 2 van mijn verhaal Gift of nature. Deze zal ik dus geheel opnieuw moeten schrijven. Hier alvast 1 foto van de afgelopen week! |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Gisteren heb ik deze 2 mogen verwelkomen op mijn mat, waaronder eindelijk een nieuw PB!!! 2de foto is wel wa wazig, maar is soms ni simpel met zelfontspanner. Schub 13kg en nieuw PB! Schub 8kg grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Nico, proficiat met je nieuw PB! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Thx Whitey! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: bertkamp Eerst geschreven door: HarryO Vandaag was het dan eindelijk weer eens raak. En mocht ik deze schub van 7,9 kg landen. Mooie pet Harry, lid geworden van de motorclub ? Bert Volgens mij snap je deze topic niet. Het is de bedoeling dat je de vis bekijkt niet de pet of wat daar onder zit. d |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ja maar de vis was amper te zien Harry
|
|
|
|
|
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Prachtige vissen hebben jullie gevangen Remon & Stefan! b Het was leuk jullie te leren kennen tijdens de Frankrijk trip van Alive Sportfishing.. Ik wou bij deze stefan nogmaals danken omdat hij me geholpen heeft in frankrijk. en daardoor me 1ste Frankrijkse spiegel heb mogen vangen Ik wens jullie nog veel vangsten toe, en misschien zien we mekaar binnenkort weer eens Groetjes van mij & me Pa (Henri) |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Vandaag was het dan eindelijk weer eens raak. En mocht ik deze schub van 7,9 kg landen. Verdorie Harry, das een moeilijke hoor, ik probeer de 7 verschillen te vinden op die 2 foto's, maar ik vind er niet 1 :( Je bent ook een rasechte Belg hoor. Er zijn geen verschillen. Ik heb twee keer de zelfde geplaatst. Maxima zou zeggen " hij is een beetje dom" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: bertkamp Ja maar de vis was amper te zien Harry Kon nog genoeg zien hoor Bert |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: louiskruyfhooft Gisteren was ik nog aan het denken: "Ga ik morgen enkele uurtjes vissen in de voormiddag of niet...". Toch maar besloten om vroeg op te staan en om een uurtje of 5 naar de waterkant te gaan. Omdat het maar voor enkele uurtjes was moest elke vis op mijn stek ook geprikt worden. Daarmee besloot ik het volgende te doen... Het is al lang geweten dat hennep een enorme aantrekkingskracht heeft op onze vriend. Daarom besloot ik ook om een behoorlijke hoeveelheid van dit spul te gebruiken. Normaal gezien gooi ik hier nog een paar handen tijgers over en heb ik een mooi voerplekje. Omdat ik nu maar voor enkele uurtjes zat, besloot ik om maar 10 nootjes over het bedje van hennep te verspreiden. Hiermee wou ik zeker zijn dat wanneer een tijger werd opgenomen de kans groot was dat er ook een rig aan vast zat. Zo gezegd zo gedaan... Een paar uur later was het zo ver. Geen schreeuwende run, maar enkele piepjes op mijn linker hengel. Het was toch even verschieten wanneer deze eerste 40 tiger van het jaar op de mat kwam!! Prachtige bak Louis! ...........maar gisteren waren we ook reeds mei! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Oeps vergist!!! Heb het aangepast! Bedankt
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: louiskruyfhooft Oeps vergist!!! Heb het aangepast! Bedankt Geen probleem, het is je vergeven! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hier de franse spiegel die ik heb gevangen Carpaco97 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.