5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ikzelf heb al aardig wat voerboten gehad:
Skarp(niet doen)
Ultimate cruiser mini(gelukkig niet meer te koop)
BT van schrijver(zeer goede en betrouwbare boot)
Anatec (ook een zeer betrouwbare partner)
Powercatcher(service laat te wensen over)
Nu ben ik in het bezit van een Nanotec. En ik moet eerlijk zeggen dat hij het gewoon zeer goed doet. Ik kan wel een boot gaan kopen voor € 1000,- of meer. Maar hij hoeft alleen maar mijn aas precies neer te leggen waar ik dat wil en dat doet die, perfect toch!?
|
F***k
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-2-2013(UTC) Berichten: 23
Bedankjes: 9 keer
|
Een ieder moet zelf weten wat hij aan zijn hobby uitgeeft en ik zal ook zeker niet zeggen dat duurder beter is of meer vis opleverd ik zelf mag graag de nieuwste snufjes uit proberen terwijl daarin tegen mijn vaste vismaat voor al meer dan 25 jaar de instelling heeft dat als iets van 50€ de truck doet ze dan niet gauw 100€ aan iets luxers uit gaat geven en die vangt bij tijd en wijle beter als ik. Dat gezegd hebbende even aandacht voor een voerboot de hier nog niet genoemd is de Carplounge Rt4 voor mij de mooiste boot om de volgende redenen; + punten Kwaliteit,boot heeft mij in 3 jaar nog geen in keer in de steek gelaten(op 1 keer water in de boot na) Mogelijkheden en opties,heb nu zojuist de gps met autopilot in laten bouwen (moet deze nog wel testen).je kunt de boot uit breiden met de mogelijkheid dieptekaarten van je water te maken of sensoren zodat hij niet tegen de kant vaart,onderwatercamera en verwacht in de toekomst nog wel meer snufjes van dit bedrijf. Uiterlijk boot is gewoon zowel als in carbon als in matzwart een hele imposante verschijning. Lippo's ipv loodbatterijen met een zeer lange levensduur. -Punten: Kontakt verloopt zeer moeizaam. Lange levertijden (het is maar een klein bedrijf maar met een mega order portefeuille) Afstand:als je wat moet kun je de boot opsturen maar heb daar slechte ervaring mee dus als je dan wat wil moet je naar Krefeld Duitsland rijden. Hieronder 2 links boot zelf autopilot Nogmaals een ieder kan en moet er zoveel aan uit geven wat hij zelf als prettig ervaart maar pas op want goedkoop kan soms duurkoop worden als je puur om de centen met goedkoper genoeg neemt(spreek uit ervaring)terwijl als je langer spaart iets hebt wat je echt graag zou willen hebben. Succes met je keuze, koop wel iets waar je zelf achter staat!!! Bewerkt door de gebruiker zondag 26 april 2015 08:14:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
mijn knip staat een dergelijke aankoop niet toe. Maar je zegt het zelf al dat je moet kopen naar vermogen. Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je er voor kunt sparen, zonder te hoeven beknibbelen op andere aankopen en je vind iets echt mooi moet je het zeker doen. Maar als je alles moet laten varen om deze aankoop te kunnen doen dan zeg ik niet doen. Als je zoals de topic starter zo,n 1000 euro kunt spanderen of wilt spanderen mag je van mij ook best een iets duurdere boot aanraden. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Heren, Na mijn vorige voerboten: Jabo II (brol), Skarp S60 (goede instapper) en Nanotec GT2 (TE groot en nog andere nadelen) in deze volgorde, heb ik mij verleden seizoen ook de prachtige Carplounge RT4 aangeschaft, met dieptemeter en gps, het uiterlijk is ja......adembenemend mooi!...........Ik heb eind vorig jaar op hun website nog iets extra besteld, daar hebben ze mij dan zelf over gecontacteerd, dusja, voor mij was het contact met hen dus wel vlot. Bij mij zit er een lippo batterij van 10.000mah (niet origineel), de backup batterij die je met de Graupner handzender kan activeren is er ook ene van 10.000mah, dat zijn nog maar enkele details upgrades die zijn uitgevoerd aan mijn voerboot. Goesting is kopen hé Harry, en als je het nodige geld kan spEnderen (Haha Harry , waarom ook niet hé........ook al ben ik dit jaar door omstandigheden nog niet aan het water geweest, toch niet om te vissen........ |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Tja Patrick......typen op een telefoon is niet mijn sterkste kant. Ik heb geen kantoorhandjes en dan gaat er wel eens iets vout (fout) Of de tel. Maakt er zelf iets van. Gelukkig dat er mensen zijn die het verbeteren. Maar toch maak ik liever een aantal tikfouten dan iets aankopen boven mijn budget. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Tja Patrick......typen op een telefoon is niet mijn sterkste kant. Ik heb geen kantoorhandjes en dan gaat er wel eens iets vout (fout) Of de tel. Maakt er zelf iets van. Gelukkig dat er mensen zijn die het verbeteren. Maar toch maak ik liever een aantal tikfouten dan iets aankopen boven mijn budget. Harry, het was enkel om u te kietelen hoor. Ik maak ook spelfouten hoor, maar beter dat, dan schrijven zonder leestekens, zoals er hier enkelen zijn, maar das dan weer off topic. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Weet ik Patrick weet ik. Ook datlaatsteweet ik (oeps nu doe ik het ook) |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.