Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-5-2012(UTC) Berichten: 3
|
Weet er iemand iets meer over dit water ? (prijzen vergunning/bezetting/moeilijkheidsgraad/...)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-2-2011(UTC) Berichten: 2
|
ze vragen er 25euro per nacht. er is een douch en wc voorzien! in een bijgelegen gebouwtje. het water is 2tot3 meter diep met een leembodem. moeilijkheidsgraad: voor mij persoonlijk niet echt moeilijk.ma is een wedstrijd vijver. dus altijd even bellen voor je er naartoe gaat! heel vriendelijke man hij begrijpt het als je niet goed frans kunt. als je het telefoon nr wilt hebben pm. de vijver kan je ook volledig afhuren. het is ong. 7ha groot. bezetting is goed kleine en grote vis.
mvg dries
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 2
|
hallo dit water ben ik best bekend mee de moeileids graad is erg makkelijk het is eigenlijk niet alleen een wedrtijd vijver maar eddy sterks doet hier ook zijn bolies testen koop van hem 25 kilo red devils rij ernaar toe of bel eerst zoek de hardere plekken op meestal wat verder werpen en vis vangen daar zit zeer veel vis op de laatste keer dat ik er ben geweest had er 33 op 2 nachten weineig geslapen maar voor de vangs was het niet verkeerd het gemiddelde gewicht licht zo een beetje tussen 10 en de 15 kilo maar met flinke uit schieters er tussen ik weet toevallig de zwaarste is 28 kilo en 400 gram die had mijn buurman toevallig een frans man mijn advies is ga door de weeks want in het wiekend is het daar altijd vol nu zijn er indd wc en douches koste 25 euro per 24 uur kost bijna niks gewoon lekker vissen daar en de eigenaar een biertje geven is hij gelijk je vriend
mvg dennis
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 4
|
Om nieuwe plannen te maken om op dit water te willen vissen heb ik een vraag hoe ik deze man/eigenaar kan bereiken. Heeft iemand een telefoon nummer of iets anders? Hopelijk wil of kan iemand mij helpen!
mvg JeroenB070
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: JeroenB070 Om nieuwe plannen te maken om op dit water te willen vissen heb ik een vraag hoe ik deze man/eigenaar kan bereiken. Heeft iemand een telefoon nummer of iets anders? Hopelijk wil of kan iemand mij helpen!
mvg JeroenB070 Nummer wil il ook wel
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-3-2015(UTC) Berichten: 1
|
Weet iemand of je in lac du nalinnes met gevlochten draad mag vissen en met weerhaken?
Grts S.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-7-2009(UTC) Berichten: 1
|
Eerst geschreven door: shooter1970 Weet iemand of je in lac du nalinnes met gevlochten draad mag vissen en met weerhaken?
Grts S. Je mag geen gevlochten lijn gebruiken daar & je mag haken gebruiken met weerhaken.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.