5 ponder Lid sinds: 20-7-2012(UTC) Berichten: 35
|
Hoi iedereen, Ik zou graag een bivvy aanschaffen, heb alleen nog geen idee welke... Zelf had ik de fox Royal classic bivvy in gedachten... Iemand ervaring hiermee ? Zoja.... Ik denk dat dit een mooie prijs/kwaliteit bivvy is.... Ik vind het persoonlijk erg veel geld als je naar de modellen van 350€ en meer gaat... Ik ga de bivvy vooral gebruiken voor dagsessies.... In de toekomst wil ik ook wel eens een weekendje meepikken. Ik kijk even naar de reacties/ervaringen die hier volgen... Dan kan ik snel ook eentje bestellen Alvast bedankt b
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-1-2015(UTC) Berichten: 22
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Heb zelf ook een fox bivy bevalt me goed nooit problemen mee Staat binnen 5 minuten en afbreken gaat net zo snel Maar als jij alleen dagsessies zit waaom dan geen plu of een Shelter Mvg kevin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
@kevinkoopmans: Omdat ik in de toekomst een weekendje wil meepikken... @Whitey: Inderdaad ja, misschien komt er wel een leuke korting rond paastijd.... Intussen zit ik toch te denken om wat meer te investeren in een bivvy... De royal classic heeft achteraan geen ventilatierooster... Dit vindt ik echt een minpunt.... Ondertussen al heel wat zitten zoeken... Maar k ben er bijna uit denk k :-) Ik twijfel sterk om een ehmann Hot Spot Rock 1 man of 2 man aan te schaffen... ( zonder overwrap, ik ga niet in putje winter vissen ) Verschil ? 15cm langer en 30cm breder als je voor de 2 man gaat Ik hou namelijk van veel ruimte en voor een prijsverschil van 50euros ga ik niet sukkelen denk k dan.. Misschien 2 minuten langer opzetten/afbreken... Maar ik ben erg handig en dit hoort toch ook bij het concept vissen Een echte duits kwaliteitsmerk... Kan alleen maar meevallen toch ? Ik ga snel de knoop doorhakken en wie weet een paaskorting meepikken moest die er komen Toch even kijken naar de reacties hieronder over de kwaliteit... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 maart 2015 23:10:42(UTC)
| Reden: Gedachtewisseling
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-3-2015(UTC) Berichten: 40
Bedankjes: 1 keer
|
Goeienavond Ben een beginner kan en vis met als onderlijn de basis rig hoplijk vang ik men eerste karper nog niet gelukt mvg iæias
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Bivvy is besteld en zal hopelijk snel arriveren.
Keuze is uiteindelijk gevallen voor de ehmann hot spot rock 2 man met een passende Rod/bivvy mat :-)
Ik kijk er alvast naar uit om deze op te zetten
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.