Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-3-2015(UTC) Berichten: 2
|
Beste collega vissers, Ik ben benieuwd wie weleens met camouflage rigs vist en of dit echt verschil maakt ? Ik wist wel dat korda wel camouflage leadcore heeft maar camouflage rigs had ik nig niet gehoord. Via Google afbeeldingen gezocht op camouflage rigs en kwam alleen maar kant en klare rigs tegen http://www.karperrigs.nl...camoufleerde-onderlijnen kan je bij de hengelsport winkel ook Rolletjes kopen of bestellen ? Met vriendelijke groet Wessel
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Wesselcarp1970 Beste collega vissers, Ik ben benieuwd wie weleens met camouflage rigs vist en of dit echt verschil maakt ? Ik wist wel dat korda wel camouflage leadcore heeft maar camouflage rigs had ik nig niet gehoord. Via Google afbeeldingen gezocht op camouflage rigs en kwam alleen maar kant en klare rigs tegen http://www.karperrigs.nl...camoufleerde-onderlijnen kan je bij de hengelsport winkel ook Rolletjes kopen of bestellen ? Met vriendelijke groet Wessel Wessel: in jouw plaats zou ik dat gewoon es proberen, bvb aan 1 hengel, en zelf wat uittesten, gewoon je eigen ding doen, je zal er veel meer plezier aan beleven dat je daardoor net die extra (grote) karper vangt, en indien het niet lukt, dan kan je alsnog informeren op het forum. alvast suc6! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tja, de een gelooft er in, een ander niet. Zelf denk ik dat je rig vooral niet moet opvallen omdat vis het kan associeren met gevaar. Gedekte kleuren en geen glimmende elementen is in mijn ogen meer dan genoeg. Is eigenlijk ook al camouflage... Better safe than sorry
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Ik deel de mening van Erwin. Ik gebruik ook veel van zichzelf niet opvallende componenten in mijn rigs. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-3-2015(UTC) Berichten: 2
|
Bedankt voor de reacties. Ik had een keer haken gekocht met een groene coating maar denk niet dat het echt wat uitmaakt. Heeft iemand ervaringen met camouflage hooklink van een bepaald merk ? En is dit makkelijk te knopen ?
Alvast bedankt.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.