5 ponder Lid sinds: 14-1-2015(UTC) Berichten: 15
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wie vangt de eerste van maart???a.s. Zondag wordt het iig 13 graden
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
In iedergeval er weer op uit
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Peter Servais heeft dit weekend 8 vissen kunnen strikken, als dat zondag ll was, dan was hij de eerste in maart! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Haha wat een eer Whitey! Idd Zondag was al in maart. Op zondag had ik 5 karpertjes met de penhengel onder duikertjes vandaan gepulkt. Helaas had ik net zoveel lossers, volgende keer moet ik ze iets langer laten gaan en een groter haakje onder het pennetje monteren. Erg leuke visserij, als je ze weet te vinden, dan ben je bijna verzekerd van vis. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: peter servais Haha wat een eer Whitey! Idd Zondag was al in maart. Op zondag had ik 5 karpertjes met de penhengel onder duikertjes vandaan gepulkt. Helaas had ik net zoveel lossers, volgende keer moet ik ze iets langer laten gaan en een groter haakje onder het pennetje monteren. Erg leuke visserij, als je ze weet te vinden, dan ben je bijna verzekerd van vis. Peter: ere wie ere toekomt! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Ik denk dat ik dan diegene ben die de eerste 3!! heeft gevangen van maart Vandaag een zeer goede dag met een paar prachtige vissen. Het pennetje did the job again! Was super genieten met het mooie weertje er bij! Tevens komt een artikel over deze mooie middag er aan. Bewerkt door de gebruiker zondag 8 maart 2015 22:03:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vissen Thimon! Vissen van mooi formaat ook voor op de penhengel! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Pracht vissen Thimon! Post maar snel dat artikel! b |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Lekker bezig Thimon |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Had in de verkeerde topic gepost gehad , zat nog een maand verkeert In ieder geval is de mat donderdag op vrijdag 4x mogen nat worden door 2 30+ spiegels , 28pond schub en 26pond schub de camera is leegemaakt , hier zijn de rest van de fotos :-) i Goe bezig mannen !! Schoon vangsten hier ! Bewerkt door de gebruiker zondag 22 maart 2015 11:32:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-1-2015(UTC) Berichten: 15
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zo das niet verkeerd tja bels putje zeker overal dikke vis he in belgie echt bizar gewoon.2 15 kilo+ en 2 hoge twintigers lekker hoor
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Dankjewel Peter, Whitey & Jeroen! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Mooie vissen thimon & een leuk artikel om te lezen! Krijg direct zin om zelf ook weer snel op pad te gaan!
Goed bezig!! |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-3-2015(UTC) Berichten: 40
Bedankjes: 1 keer
|
Mhhhm ik ben een beginner op karper pracht van een vis nog geen gevangen ben momenteel ant vissen met de basis rig
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jordyboy1992 Mooie vissen thimon & een leuk artikel om te lezen! Krijg direct zin om zelf ook weer snel op pad te gaan!
Goed bezig!! Dankjewel Jordy !! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Gister na het werken even een instant sessie gedaan. En na een uur kreeg ik een slome run YES!! Andrenaline level op max. Na een paar minuten zie ik dan al wat kleur brasem nee toch vervolgens schud de vis nog een keer en denk ik aan een spiegel. Maar nee het is toch zo´n vervelende slijmjurk al is deze wel een aantal cm groter dan normaal en is ook nog eens als speelgoed gebruikt door mevrouw de meter snoek. Afijn ik heb vis alleen niet de vis waar ik voor kwam. Volgende keer gewoon beter al ga ik me toch afvragen hoe ik dit formaat brasem kan uitsluiten Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 maart 2015 09:54:08(UTC)
| Reden: Whitey's opmerking xD |
Pak een Bak!!
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 Gister vanuit het werk even een instant sessie gedaan. En na een uur kreeg ik een slome run YES!! Andrenaline level op max. Na een paar minuten zie ik dan al wat kleur brasem nee toch vervolgens schud de vis nog een keer en denk ik aan een spiegel. Maar nee het is toch zo´n vervelende slijmjurk al is deze wel een aantal cm groter dan normaal en is ook nog eens als speelgoed gebruikt door mevrouw de meter snoek. Afijn ik heb vis alleen niet de vis waar ik voor kwam. Volgende keer gewoon beter al ga ik me toch afvragen hoe ik dit formaat brasem kan uitsluiten Jeroen: "vanuit het werk"? ..................je hebt toch mooie actie gezien in en op het water. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Jeroen84 Gister vanuit het werk even een instant sessie gedaan. En na een uur kreeg ik een slome run YES!! Andrenaline level op max. Na een paar minuten zie ik dan al wat kleur brasem nee toch vervolgens schud de vis nog een keer en denk ik aan een spiegel. Maar nee het is toch zo´n vervelende slijmjurk al is deze wel een aantal cm groter dan normaal en is ook nog eens als speelgoed gebruikt door mevrouw de meter snoek. Afijn ik heb vis alleen niet de vis waar ik voor kwam. Volgende keer gewoon beter al ga ik me toch afvragen hoe ik dit formaat brasem kan uitsluiten Jeroen: "vanuit het werk"? ..................je hebt toch mooie actie gezien in en op het water. Whitey "vanuit het werk" is denk dialect zal er wel na het werken van maken |
Pak een Bak!!
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Trouwens nog vergeten te posten.... Zondag 1 maart had ik twee mooie schubkarpers gevangen van 4 en 16 pond vooral de vis van 16 pond was een hele mooie vis om te zien en vocht ook mooi! Helaas zijn de foto's te groot om te plaatsen. De foto's zijn met me mobiel gemaakt dus ik denk dat ze daardoor te groot zijn. Toch gelukt om te uploaden! Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 maart 2015 19:16:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Roeland heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
Roeland is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-3-2015(UTC) Berichten: 40
Bedankjes: 1 keer
|
Roeland proficiat mooie vissen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.