45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik zal wel niet de enige zijn die het is opgevallen, dat er de laatste week geen of heel weinig spam te zien/lezen was,(of heb ik het mis?) het zal wel niet zo zijn dat die spammers of spambots ons nu met rust laten, ik ga ervan uit dat de CREW er voor iets tussen zit! Dus bedankt CREW! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
We hebben inderdaad andere spam/bot tools geactiveerd en die lijken gelukkig hun vruchten af te werpen.
|
edwin is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: edwin We hebben inderdaad andere spam/bot tools geactiveerd en die lijken gelukkig hun vruchten af te werpen. Bedankt Edwin, en andere crew-members! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-12-2016(UTC) Berichten: 79
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Moet eens naar het ledenbestand kijken. Ik schat 90% spam accounts. |
groetjes, Bart van boiliemix-berekenen.nl |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Dat is wel heel overdreven glompie
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-6-2015(UTC) Berichten: 50
Bedankjes: 6 keer Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
pv adressen bannen heeft nauwelijks nut, die gasten hebben progjes die je iP adres constant veranderd, toen ik admin was van een spel banden wij hackers op ip en op Mac, dit had veel meer effect dan alleen op ip bannen, ze kwamen bij een ip ban namelijk binnen luttele seconden weer het spel binnen om verder te hacken de noobs.met een ip en mac hadden we geen last meer van zo'n hacker en kwam deze niet meer terug Bewerkt door de gebruiker maandag 9 januari 2017 22:18:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
MAC adressen zijn enkel bekend binnen het netwerk en gaan niet naar buiten over het internet normaal gesproken.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-12-2016(UTC) Berichten: 79
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Die Chinezen zijn ermee begonnen... Quote:Dat is wel heel overdreven glompie Ja klopt...iets minder dan. Ik zou met .htaccess alle wazige landen blokkeren. Bewerkt door de gebruiker maandag 9 januari 2017 23:33:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groetjes, Bart van boiliemix-berekenen.nl |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.